Fűtés elment, vízhőfokmérő mutató leesett, wtf?
Ha tényleg kinyomta a vizet, ez előfordulhat. Mikor nagyobb mennyiségű vizet veszít a motor, a hűtőrendszer legmagasabb pontjai levegőssé válnak. Mivel a fűtőradiátor magasan van, megszűnik a fűtés és mivel a vízhőmérő jeladója a hengerfejben található, az is leesik, mert a meleg víz helyett levegővel érintkezik, ami nem fűti fel annyira.
Ehhez jelentős, általában literekben mérhető mennyiségű vízvesztés kell, amit nem nehéz észrevenni, jóval komolyabb, mint a "mintha a vizet is kinyomta volna valahol kicsit" kategória. Viszont ilyen mértékű vízfolyás után nem célszerű tovább közlekedni, mert el tud vetemedni a hengerfej. Ha lehűlt már a motor, érdemes megnézni a vízszintet a kiegyenlítőtartályban és a hűtőben, illetve vízfolyás nyomait kell keresni.
ma mentem vele
megjavult
passz
de azért köszi a tippeket
Olyan nincs... Lehet, hogy lejtőn álltál legutóbb és odalötyögött, vagy ilyesmi. Sasold a tartályban a szintet (akár be is rajzolhatod, hogy meddig ér)! És mindig hidegen nézd meg, ennek is van hőtágulása.
Kellemetlen, ha valahol menet közben derül ki, hogy nincs tovább hűtésed...
Ezt így már az Ezotéria rovatban kellett volna feltenned.
A vízhőfokmérő sem igen szokott magától megjavulni, az elfolyt hűtővíz pedig még kevésbé szokott visszamenni az autókba.
valóban túlzás hogy megjavult, most már túl melegszik
van benne víz már több is mint kellene
szerintem nem nyit a termosztát vagy bexart a vízpumpa
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!