1.8-as FSI motorhoz van valami jó tanácsotok az olajfogyasztásra?
Megkell tudni hogy mi az ami rossz és mi miatt eszi az olajat és azt megjavítani.
Mást nem lehet sajnos, ráolvasástól nem lesz jobb.
1.8-ból nem volt sima FSI, csak TFSI (TSI), azaz közvetlen befecskendezéses turbófeltöltésű benzinmotor. Az 1.8 ráadásul híresen nagy olajzabálós egészen a 3. generációs változatáig, ami 2012 év végétől van gyártva. A második gen-es tfsi-k, az 1.8 és a 2.0 is olajzabálós és vezérlés problémás, és még könnyen le is kokszolódik a szívócsatorna és a szívószelepei. Mielőtt vásárolsz egy autót, járj utána a nyűgjeinek, és akkor megsprórolhatsz magadnak a későbbiekben egy raklap pénzt.
A megoldás a motorgenerál/felújítás. Többszázezer lesz, vagy akár a milliót is karcolhatja, mert szét kell kapni az egészet, és akkor más vezérlés csere, stb.
A tanácsom az, hogy ha még nem a tiéd akkor ne is legyen!
Ha meg már késő akkor marad az amit az előző írt....
Gyűrűzés.
Rengeteg gyártó direkt f.s gyűrűkkel rakja össze a sz.rjait.
Opel ecotec, peugeot/citroen, stb...
Előnye, hogy szinte mindig vadi új marad bennük a dugattyú/hengerek.
Keményebb gyűrűkkel már elfut egy rendesebb üzemidőt is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!