"Audis"-nak milyen Audival számít valaki?
Az emberek jó része magasról tesz arra, milyen autója van. Legtöbbünknek, mint nekem is csak egy közlekedési eszköz és kész. Az értéke pedig bankszámla függő jó esetben, rosszabban meg valami presztízs jelképnek veszik sokszor annyiért, mint amit megengedhetnének maguknak.
Az új autók nagy része lízingelt, nagyon ritka a kp-s vásárlás. Így ez is egy velejárója a dolgoknak, nincs ezzel baj, csak tudni kell meddig szabad nyújtózkodni.
Egy tizen-húszon éves német prémiumot, aki presztízs céllal vesz meg, azoknál vannak gondok a fejekben. Végülis sok ilyen ember van. A probléma szintén a nagy részükkel van, akik megvenni megtudták, sokszor hitelből, de fenn tartása már nem igen megy, ezért egyre inkább lepusztulnak.
A tulajdonos pedig azt hiszi milyen jó, nincs semmi baja... tökéletes példákat hoz az ellenkezőjére a TC műhelyprn műsora.
Ha van 4 karika a kocsin akkor Audis vagy.
"Miért lenne gond a 10-20 éves német prémiumot használók fejèben? Nekem is ilyen autóm van és 3-szor akkora komfortot ad minden gondja mellett mint egy új középkategória. Vehetnék 4-5 éves német prémiumot de elárulom hogy semmivel sem jobb mint ezek."
Azért, mert ez ŐRÜLT nagy téveszme. Ha ez így lenne, akkor nem lenne a kotla német prémiumod meg egy új középkategóriás autó között közel HÚSZSZOROS árkülönbség...
3+
Én a Octavia 1 fl-t cseréltem, Octavia 3 fl-re, most pedig Octavia 4 fl-m van, tehát néhány hónapos.
Octavia 1, 10 évi adat alapján 250-350000,
Octavia 3, 3 évi átlaga 400-800000 között mozgott a fenntartása. És itt jött a gondolat, hogy inkább a lízing kamatot fizetem a szerviz költségek helyett.
De! Fontos szempont, az én autóim úgy mentek át mindig is vizsgán, hogy egy fillért nem kellett rájuk költeni. Ez pedig azért volt, mert fél évente mindegyiknek volt valami baja, és ekkor mindig átnézettem és javíttattam.
A másik fontos szempont, nem mindenkinek van lehetősége otthoni szerelésre. Vagy mert nincs hozzá helye, vagy pedig nem ért hozzá.
A harmadik fontos szempont, az idős autókat legtöbbször tákolják, ez tény. Nagyon sokan csak azt hiszik értenek az autószereléshez...
A negyedik pedig, a "semmi baja" eléggé relatív.
Meglepő de a 3-4 éves octaviák jó része leharcolt! Semmivel nem volt egyszerübb, mint annak idején a 10 éves Octaviára rálelni.
A 3as helyett gondoltam az A6ra is, de ebben az árkategóriában nem volt normális kocsi, az összes egy hulladék volt 6 millióert, 2021-ben... Min20 at megnéztem. Elengedtem és vettem az octaviat.
Az olyan emberek akik állítják 2 vizsga között csak olajat cserélnek rajta, akkor azoknak csak egy leharcolt szarja van!
4 éves autó valószínűleg simán átmegy vizsgán így, de a 6 éves már nem fog nagyobb beavatkozasok nélkül. Egy prémium fenntartása sokkal költségesebb,mint egy tucat autóé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!