Szelephézag állítás?
A hidrotőke elvileg arra lett kitalálva, hogy ne kelljen állítgatni a szelephézagot.
Ez pl a régi opeloknál működött is.
Aztán jöttek az ilyen gyufaszál méretű hidrotőkék az újabb opelekkel, meg mindenféle hülye megoldás, ami mindent csinált idővel, csak szelephézagot nem állított.
Eldugult, csattogott, kiverődött a fészke, stb.
A csavaros megoldás jobb, mint a korongos, mert egyszerűbb állítgatni.
Kb 60 ezer km-ként kell.
Ennél van 2 verzió, vagy megnő a hézag, vagy elfogy.
Az "elfogy" a nagyobb cumi.
Hangja nincs, csak elgyengül az autó.
Korongoshoz meg le kell venni a vezérműtengelyt, és szórakozni a korongokkal, elég időigényes.
A hidrótőke addig elönyös amig müködik, utána csaka baj van vele, és cserélni kell
A lapkás(korongos) szelephézag állítás jobb.
Amugy nem igaz hogy hidrótőkés minden mai autó, sőt...
"Ma már csak hidrotőkés motorokat gyártanak?"
Autóknál többnyire igen, de motorkerékpároknál megmaradtak a lapkás szelephézag állításnál.
A lapkás az azért elég szar mert szét kell bontani hozzá a motort.
A régi fajta egyszerű szelepházag állítást nem is tudom miért vitték ki a divatból, mert az mindennel együtt nem volt egy óra sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!