Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Amikor tuning autókon hátul...

Amikor tuning autókon hátul direkt negatív dőlést csinálnak, azt hogy oldják meg?

Figyelt kérdés
elől tudom, hogy hosszabb lengőkart raknak alulra, meg állítható toronycsapágy, de hátul, ahol ugye fix híd van mint mondjuk a ladáknál, ott hogyan szokták ezt megoldani?
okt. 30. 16:22
 1/5 anonim ***** válasza:

Minden autón negatív dőlés van gyárilag.

A toronycsapágynak pedig semmi köze hozzá, azzal utánfutást lehet állítani (ha állítható).

Amúgy meg vagy gyárilag állítható a futómű, vagy tesznek alá egy állíthatót.

okt. 30. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
de nem mm-ekre gondolok, hanem mikor már szinte csak a gumi belső felén fut az autó
okt. 30. 17:41
 3/5 A kérdező kommentje:
okt. 30. 17:42
 4/5 anonim ***** válasza:

#1 Trabantot, Tatra teherautót anno láttál már? :D :D


Amúgy merevhidasnál elég nehéz állítható kerékdőlést tenni hátra. :) :)

De van az az elvetemültség amikor még a csonkot is levágja, és ferdén hegeszti vissza az igazi hülye :D :D :D

okt. 30. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Pont múlt héten láttam face-n hirdetett egy srác ilyen közdarabokat amiket az agy mögé kell felrakni. Egyedileg gyártotta CNC/esztergán
tegnapelőtt 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!