Miért vezetnek lassan a magyarok?
Városban 30-40, városon kívül 70km/h. Feltart vagy 10 autót is de nem érdekli...
Ha csak 1 ember lenne de rengeteg, fiatalok is. Ennyire nem tud senki vezetni?





Lassan?
Múltkor 170-nel mentem az M1-esen és még így is sűrűn kellett lehúzódnom a külső sávba.
Komolyan úgy éreztem magam mintha feltartanám a forgalmat. Aztán a 130 a megengedett.
Nálunk a városban sok helyre tettek ki 40-es korlátozást. Én mentem 40-nel. Az előttem lévő meg távolodott. Tehát ő ennél gyorsabban mehetett.
Én nem azt tapasztalom, hogy lassan mennének.





Én is megfigyeltem, hogy sokan vannak az AUTISTA SÜGEREK, akiket sokkal nagyobb veszélyforrásnak tartok, mint a gyorshajtókat. Aki határozottan megy, komoly, jó műszaki állapotú autója van, rátermett, az hadd menjen, legalább nem generál dugót. De ezek a tötymörgők az agyamra mennek:
-zöldre vált a lámpa, már nem sárga, hanem rég zöld, akkor kezdi keresni az egyest és olyan lagymatagon indul, hogy miatta kb a fele menyniségű autó fér át, mintha rendesen elindulna mindenki. (Mert a sügerek utáni másik sügerek megvárják, amíg az előtte lévő 10 méterre eltávolodik és akkor kezdi keresni az egyest.)
-50 helyett 35-tel andalog, mint Igor a Tretyakov képtárban, így beszopatja a mögötte jövővel az összes pirosat. Az indulás meg: lásd 1. pont.
-autóúton vagy autópályán bas-zik jobbratartani, ő meg a majdnem megengedettel, a többi meg bas-zódjon meg. ÖNKÉNYes és KÉNYELMES azaz ÖNKÉNYELMES. Mindenki mást leszar.
-megáll a körforgalom bejáratánál akkor is, ha égen földön egy autó sincs, meg akkor is, ha bőven beférne, mert a másik két cikkellyel visszább van még
-mellékutcából főútra (macisajt vagy STOP táblánál) úgy kanyarodik balra, hogy előbb kihúz annyira a jobbszélre,hogy szinte lemegy az aszfaltról (Minek?)
-ugyanakkor ugyanezek a sügerek azok, akikben szemernyi rugalmasság sincs, tehát ha főútról balra akarsz kanyarodni, ő az, aki rezzenetlen arccal kiéli az elsőbbségét ha messze is van, várd csak meg, mert nem képes villantani, hogy kanyarodj be előtte, pedig legtöbbször lassítani sem kelene neki, vagy csak minimálisat
-a sügér nem ismeri a cippzárelvet sem, ha már beautistálkodta magát valahova, soha senkit nem enged be az elfogyó szélső sávból.
Szóval a jogsiszerzésnél én szűrném a sügereket és szigorítanám a rátermettségi követelményeket.
Amúgy én sosam sietésből mennék haladósan, csak nem akarom az életem nagy részét indokolatlanul az utakon tölteni. Másfelől meg ha száguldozom, azt élvezetből teszem. (Csak gyér vagy nulla forgalomban, külterületen)
De a fenti sügereket nagyon nem szeretem.










Engem hajnalban azért nem zavarnak a lassan haladók mert akkor amúgy sincs nagy forgalom így kényelmesen megelőzöm őket és megyek tovább. Ezért fölösleges villogni meg dudálni.
Ha meg nap közben van ilyen és nem tudom megelőzni akkor hiába dudálok mert úgy se fog gyorsabban menni :) Majd megelőzöm ha tudom.





#14
Ez jó taktika addig, míg a lassan haladó, nyitott arra, hogy megelőzd. De mint pl a #13 as válaszban is írtam, hogy mikor végig a felező vonalon halad, akkor egyszerűen nem tudod megelőzni. Hajnalban ha szimplán csak lassan megy akármilyen oknál fogva is az tényleg egyáltalán nem gond. De mikor tényleg látja, hogy kattog az index, meg esetleg próbálod dudával felhívni a figyelmét hogy ott vagy, ha mégse látna (villogni nem nagyon szeretek olyankor, mert fokozottan bántja az ember szemét, inkább már akkor egy rövid duda).










A magyarok többsége inkább gyorsan hajt mint lassan.
Menj 90el egy lakott teruleten kivuli uton es szamold meg hanyan eloznek meg es hany autot elozol meg te.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!