Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Handrás mennyire objektív...

Handrás mennyire objektív szakértő ?

Figyelt kérdés
okt. 19. 16:15
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
100%
Semennyire.
okt. 20. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
100%
Kb annyira hogy nem ért semmihez.
okt. 20. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
100%
Handrás szakértelme nagyjából abban rejlik, hogy amit ő mond az szentírás, mindenki más meg téved mert tudatlan. Vagy szándékosan hazudik.
okt. 20. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
81%

#13 Nyilvánvalóan az utóbbi. Egy bizonyos szinten elhihető, hogy csak az elfogultság beszél belőle, ez főleg még a kezdeti időkben volt igaz 2010-2012 környékén mikor folyton el volt ájulva az ájfóntól. Természetesen tudjuk jól, hogy az sem valódi vélemény volt, hanem marketing, hiszen Apple cuccokat árult.


Mióta minden mással is foglalkozik, elsősorban az EV-vel, azóta nyilvánvaló, hogy forgatókönyvet olvas és szemrebbenés nélkül hajlandó hazudni a szponzorpénzért cserébe.


Mindez nem nagy meglepetés. Mégis milyen szakértelemről lehet beszélni vajon egy olyan embernél, aki összeszerelő üzemben robotolt, meg bolti kisegítő volt? Ilyen rezuméja van vajon egy technológiában jártas szakértőnek? Nyilván nem. Ezért is volt hihető (bár hamis, de hihető) az Apple iránti rajongása, mert az csak egy Apple volt. Egy iPhone itt, egy iPad ott, ezeket a kis szarokat könnyű kompetens szinten ismerni még egyszerű felhasználóként is, tehát hihető volt, hogy ő is kompetens és tudja miről beszél.


Amikor viszont már átfogó tech-csatorna lett, akkor felmerül egy kérdés: egy egyszerű hétköznapi ember mégis honnan a fenéből lenne kompetens MINDENBEN, amiről beszél? Főleg elsősorban az autóiparban, ami technológiailag fényévekkel bonyolultabb és összetettebb egy telefonnál.


Tehát akkor ő most közlekedéstechnikai mérnök?


De ráadásul ezen belül is EV-vel foglalkozik, tehát közlekedéstechnikai ÉS elektrotechnikai mérnök is?


Várj várj várj. Mert az autóipar jelentős része politika és gazdaság. AKKOR KÖZLEKEDÉSTECHNIKAI MÉRNÖK, ELEKTROTECHNIKAI MÉRNÖK ÉS MÉG POLITOLÓGUS ÉS KÖZGAZDÁSZ IS?


Na ne bassz... és ez még mindig az a csávó, akinek a rezuméja úgy néz ki, hogy gyári szalagmunkás, segéd, pénztáros és MAJDNEM bukott vállalkozó. Nem semmi...


Remélem ezek után nem kell magyarázni, hogy miért inkompetens a csávó és miért nem szabad hinni neki. Full kamu az egész. Pénz beszél, marketinges forgatókönyvet ír, a kutya meg ugat.

okt. 20. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
100%
*Hangyás
okt. 20. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!