Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az, hogy a német...

Miért van az, hogy a német prémiumok minősége lecsökkent az utóbbi években, míg a japán Lexusnál ez nincs így?

Figyelt kérdés
A német prémiumoknál: Audi, Mercedes, BMW az utóbbi időben egyre többször hallani, hogy nagyon leadták a minőséget, viszont az áraik valami elképesztőek. Nem egy olyan tesztet olvastam, videót láttam, hogy az új E,C osztályban, Audi A6-ban... egy sima ujjal történő megnyomásra vagy egy kis mozgatásra úgy recsegnek a műanyagok, mint egy 20 éves Fiatban (de lehet még abban sem). Akár a középkonzol, ajtópanelek minden, ezeket látva nem értem a 30-40 milliós árakat. Míg egy Lexusnál nem hallottam ilyenekről és nem is nagyon láttam ilyet. Mi ennek az oka?

szept. 24. 19:37
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
80%
Azért az sem mindegy hogy egy A-osztályt nézel vagy egy 7-es BMW-t. A felsőkategóriában aligha lesz recsegős műanyag, bár az új olcsóbb Mercikben valóban rosszabb lett a minőség. Hármas BMW-t használtam egy ideig, ott nem tapasztaltam ilyet. Bár minek is nyomkodtam volna a műanyag burkolatokat a műszerfalon.
szept. 24. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Tévképzet.
szept. 24. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

E osztály:

[link]

C osztály:

[link]

Bmw 5:

[link]

És itt a Lexus:

[link]

szept. 24. 19:55
 4/12 anonim ***** válasza:

A Lexusok köztudottan nem nyikorognak belül:

[link]

[link]

https://www.youtube.com/shorts/YfBsn-_hodc?feature=share

szept. 24. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Utolsó ezeket nem láttam, de mindegy is, nem azèrt írtam a a Lexust mert szeretném azt a márkát, de ezek szerint az sem valami prémium anyaghasználatú
szept. 24. 20:15
 6/12 A kérdező kommentje:
Ezek az autók azért sokba kerülnek ahhoz, hogy ezt a minőséget produkálják.
szept. 24. 20:16
 7/12 anonim ***** válasza:
72%
Ennek semmi köze a minőséghez. Tipikusan olyan emberek nyígnak ezen, akiknek amúgy köze nincs ezekhez az autókhoz és valami 20 éves kotlát vezetnek. Akinek meg van pénze az megveszi ezeket az autókat és nem problémázik a semmin.
szept. 24. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

A Lexusnál is bőven van minőségbeli ugrálás, egyes régebbi dízel motorjaik pl. hemzsegnek a típushibától.


A beltér minősége változó, de összességében szerintem a BMW az az említett négy márka közül, amelyik a leginkább minőségi beltereket adja.


És ezzel nem a többi márkát akarom leszólni egyáltalán, bár az tény, hogy a Mercedesek esetében már-már kínos a dolog, mert felső kategóriás modellekben is van példa ultra gagyi anyaghasználatra.

szept. 24. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%

Egy új autónak a következő kettő prioritást kell kipipálnia, amit 20, de akár 10 évvel ezelőtt sem helyeztek ennyire előtérbe:

- Fejlett fedélzeti technológia (fejlett infotainment szoftver, vezetéssegítők azoknak minden drága szenzorával és kamerájával)

- Megfeleltetés szigorú környezetvédelmi normáknak (drága katalizátorok/részecskeszűrők, stb stb)


Emellett minden márkának komoly fejlesztési összegeket kell beletennie például hibrid vagy elektromos technológiákba, amelyek nem térülnek meg sokáig.


Inflációnk is van, a felső osztály nyilván továbbra is kifizeti amit ki kell fizetni a csúcskategóriás autókért, de az alsóbb osztályok egyre kevésbé tudnak új autót vásárolni a jelenlegi árakon.


Tehát több fejlesztést kell kihozni, és a jelenlegi gazdaságban el is kell tudni adni. Nyilván megszorításokat kell hozni valahol, és az pont az összeszerelési minőség, anyagminőség. Egyrészt sok vevőjelöltet ez már kevésbé érdekel, mint a kijelző felbontása vagy az infotainment tudása és sebessége, másrészt könnyebb is ezeket eladni, hiszen ezeket a funkciókat könnyedén demonstrálhatod akár online is, azt viszont nehezebben, hogy mondjuk a műszerfal nem kopog úgy mint adott konkurensnél.


Változott a világ, ennyi. Ha visszamész mondjuk a 80-as évekbe, ott egy luxusautó sokszor alig kapott alapkivitelben több extrát, mint egy középkategóriás autó, viszont nagyobb volt, minőségibb anyagokból épült, és ez elég volt az eladáshoz. Ma már funkciók kellenek és technológia.

szept. 25. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Mióta nem a mérnökök tervezik az autókat hanem a pénzügyesek, a spórolás/haszonszerzés jegyében, tehát úgy a 2000es évek közepétől, azóta minden autó ilyen. A japán kultúrában és később jutott be.
szept. 27. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!