Miért szeretik ennyire ezeket a 20-25 éves dízel német prémiumokat?
Azért, mert csak erre fussa...szarért-hugyért megveszi a bontóban, hazahozza, lemossa, és ő a császár.
amúgy ezek az autók igazából jó minőségűek lennének, ha az öt tulaj nem hajtotta volna szét...aztán hozzák ide.
Az 1.9 tdi speciel egész jó és tartós konstrukció. Gondolom vannak akik ezért szeretik, racionális választásnak gondolják ha egy "filléres" megbízható dízelt szeretnének.
Aztán ott van a csapat másik fele akik beülnek egy lefingott prémiumba mert hát egy normális állapotú Suzukival ciki megjelenni. No, meg amúgy is csak 180ezer km van benne. Jürgen meg jól keres, a szervízre is költött rendesen. Tehát ez nem is egy lefingott roncs, hanem egy megkímélt állapotú autó ami olcsóbb és jobb mint egy Suzuki. (Irónia)
Újkorukban ezek egyébként tényleg baromi jó konstrukciók voltak, és tartósak, mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy mostanáig milyen állapotokban mennyi fut belőlük.
Az, hogy a falubetyárja hülyegyerekek a lefingott példányokat hajtják, csakis azért van, mert olcsón megvehető és olcsón tuningolható autók, ráadásul nem fogyasztanak sokat.
Aki meg ilyen autót szuper állapotban tart meg, azt én nem fikáznám le - hogy is van ez a környezetszennyezés? Nem az lenne a jó, ha egy legyártott tárgyat minél tovább használnál ahelyett, hogy 4-5 évente egy újat legyártatnál a régit meg kidobnád a picsába? De. Akkor ez ennyi.
A kérdés kiindulópontja az, hogy ezek annyira jó konstrukció, hogy még ilyen idős korukban is simán elmennek üzembiztosan, kényelmesek, ad egy minimális prémium érzetet. 1.9 PD TDI vagy BMW M motorcsaládja alsó hangon 500 ezret elmegy bármilyen bontás nélkül, de a legtöbb kocsiba már ennél több is van, mégis vígan üzemelnek, a sok igénytelen tulaj ellenére is.
Az agyonajnározott japán benzinesek (kivétel a régi Swift), a franciák, az olaszok már rég bedöglöttek ennyi idős korukra.
Sajnallak, kerdezo, hogy te auto tipusokra is tudsz haragudni.
Miert szeretem?
Nem ismerem azt a szot, hogy visszakapcsolas, emelekedon vigan megy 5-ben.
Ha elorebuktatom a hatso ulessort, van egy furgonom.
Az auto belsejeben vittem mar 205 cm hosszu, lapraszerelt agy csomagot.
Varoson kivul 4.8 litert fogyaszt.
Ha lampatol lampaig gyorsulok vele 6 litert.
3 éve hajtok egy 20 éves 300ezret futott 1.9 pdTDI Golfot. Masszív minőségi autó, nem zörög nem nyikorog benne semmi, alig hiszem el de ez van. 10ezrenként olajcsere és 70%ban autópályán járok vele hosszútávon, városban biciklivel járok ha nem esik az eső. Ha óvatosan vezetem akkor 5 alatt eszik, ha kinyomom a szemét 6 felett. Most voltunk 4en, teli csomagtartóval Olaszországban, végig GPS szerinti 130al, 110el ahol csak annyival lehetett és 5,4et evett, zéró hibávál. Nyomatékból egy hegyet is elhúz, 1500 alatt már tol, a szerelőm nem káromkodik ha meglátja, sőt, csukott szemmel barmit meg tud rajta javítani amikor valami kopó alkatrész cserére szorul, olcsó hozzá minden alkatrész, nincsenek ismeretlen hibái, egy bevállt konstrukció. Ja, és nem füstöl.
Hogy 15 évente vagy 300 ezrenként kell cserélni rajta egy turbot meg egy kuplungot? Hát istenem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!