Akinek ilyen 20éves körüli autója van, mennyibe kerül mostanság egy műszakira való felkészítés és a műszaki, úgy hogy mindent szerelő csinál?
Ez komoly kérdés? :D
Az autód állapotától függ... Ha ilyen fogalmatlan vagy, előbb vidd el egy átvizsgálásra.
Holnap viszem szerelőhöz hogy készítsék fel, majd műszakiztassák le.
Az a gondom hogy nem egész 300ezrem van rá és félek hogy nehogy több legyen..
#5 Én a helyedben azt csinálnám amit az 4-es hozzászóló írt, mert lehet nem is kell semmit csinálni az autóval. Én teljesen leszoktam arról, hogy a szerelővel intéztessem a műszakit. Ugyanúgy viszem amolyan előműszakira, és ha okés az autó, akkor le is műszakizik, nem kell újra odavinni.
Ha meg találnak valamit, akkor te már úgy mehetsz oda a szerelőhöz, hogy azokat csinálja meg, amit hibának felírtak, nem azt amit ő gondol.
#6 Ja, aztán pont emiatt van olyan sok hulladék autó az utakon, mert bár vannak megfelelően szigorú vizsgabiztosok, de a 90%-uk közel sem annyira szigorú, mint kellene. Levizsgázik olyan állapotú autó is, aminek nem kellene, de a paraszt azt hiszi hibátlan az autója, mert átment vizsgán.
És kevés veszélyesebb dolog van a hibátlannak hitt hibás autónál.
#7 Akkor te csak vidd nyugodtan a szerelőhöz a tragacsodat, aztán fizesd azt az órát is ki neki, amiért elvitte a vizsgaállomáshoz, meg olyan dolgokat fog kicserélni aminek semmi baja, téged meg majd jó lehúz. Pont az ilyeneken mint te gazdagodnak meg a szerelők, akiket be lehet palizni.
Vizsgabázisnak van egy technológiája, nem igazán lehet kijátszani a fék, vagy a rázópadot. Sőt rendszeres ellenőrzéseket is kapnak, akkor is voltak, mikor én vittem a motoromat.
Ha meg érdemben nem tudsz hozzászólni a témához segítő tanáccsal, akkor inkább maradj csendben, mert senki nem kíváncsi az ilyen kötekedő hozzászólásokra.
#8 Engem nem húz le senki, én vagyok a szerelő.
"Fúúúj akkor te vagy aki lehúzza az embereket."
Elmondok egyetlen történetet a RENGETEG közül. Bejött egy F Astra műszakira. Úgy szét volt rohadva, hogy az öklöm befért az utastérbe a padlólemezen keresztül. Ezen túl a futómű kiemelkedő problémáiba bele sem nagyon mentunk. Lakatos munkát nem végzünk, így hát elküldtük. Pár nappal később írt egy negatív értékelést, hogy le akartuk húzni (érdekes, pedig még árajánlatot sem adtunk, hiszen ha akartuk sem tudtuk volna megcsinálni, ismétlem, nem lakatolunk), mert máshol átment a vizsgán.
Na, ezek ti mindannyian vagytok, akik azt hiszitek, hogy az autótok tökéletes, csak mert átment a vizsgán.
1. A legtöbb vizsgabiztos igénytelen és a szart is átengedik.
2. A vizsgabiztosok kizárólag a törvényileg előírt alkatrészeket nézik és kizárólag azok miatt buktathatnak meg autókat. A baj csak az, hogy ez egy elég szűk lista. Attól mert ezek jók és átmegy a műszakin (egy szigorúbb, lelkiismeretesebb vizsgabiztosnál is), attól még sok más dolog lehet rajta szar, amiről egy értelmes ember minimum tudni szeretne, de lehetőség szerint szeretné megjavíttatni is. A vizsgabiztos nemcsak hogy nem javít, de még le is szarja a számára irreleváns hibákat, még csak szólni sem szól. Nem is tud, hiszen azokat nem is ellenőrzi, ő maga sem tud róluk.
De te azért hidd csak azt, hogy a fostaligád, ami soha nem kapott egy normális, átfogó, mindenre kiterjedő, alapos állapotfelmérést sem, az jó állapotban van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!