Suzuki RMZ 250 (2005)-ből menet közben kiesett az olajleengedő csavar és folyt belőle az olaj, de hazáig nem folyt ki az összes. Másnap újratöltöttem és miután beindítom a henger tájékán csörgő hangot hallok. Mi lehet az?
#2: ennek ellenére megkotlott, tehát olaj nélkül.
Szép a magyar nyelv, művelni kell.
Nem volt elég olaj a megfelelő kenéshez, tehát az olaj nélkül menés fogalmát kimeríti, még ha fizikailag valóban lehetett benne némi olaj, aminek hasznát nem vette már a motor
Nézd csak meg, hogy mit okoz a nem megfelelő kenés, és itt csak annyi volt,hogy felhigult benzinnel az olaj. Lehet, hogy nem folyt ki mind, de nem volt szint, így folyamatos kenés sem.
Ezt a motort konkrétan nem ismerem.
De a legtöbb motor kényszer olajzásos és szóró olajzásos is.
A szivattyú eléri a kevés olajat is.
Tehát ha folyt ki belőle akkor már a szóró olajzás nem volt meg nyilván.
Bizony ez lehet nagyon komoly hiba is.
"A szivattyú eléri a kevés olajat is."
Igen, csak mi van mikor a motor kanyarodik? Akkor simán szívhat levegőt nem? Utána meg kitudja megint mikor épül fel a nyomás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!