Egy Suzuki GSF 400 Bandit fojtása megéri?
Megéri, tudod ez mit jelent?
De ha neked megéri akkor hajrá.
Eleve, ez egy japán belpiacos modell, szóval sehogyan nem fogod tudni lepapírozni a dolgot. Másrészt ugyanezen okból, szerelőt sem fogsz hozzá találni aki ezt vállalná, mert eleve macerás ilyeneknél bármilyen beavatkozás.
Ha mégis vállalná valaki, kétlem, hogy ennyiből kijönne, papírmunka nélkül se.
(Ne felejtsd el, hogy ez átalakítás, annak minden járulékával engedélyezéstől műszaki vizsgán át az új forgalmiig.)
A2-re fojtás mindig necces kérdés. 2013-ig nemzeti A korlátozott kategória volt, rengeteg országban hasonló, pl. a 600-as 70 kW-os Honda Hornetből is ezért volt 25 kW-os változat, hogy beleférjen. Az ugye A2-be a "legfeljebb kétszer akkora teljesítményből van fojtva" dolog miatt nem fér bele az A2-be. Némely gyártó némely modellhez adott ki gyári fojtószetteket. De legtöbbször úgy adaptálódtak, hogy pl. Hondánál a CB500 helyett lett A2 teljesítményű CB500F meg CB500X.
Olyat, hogy 3 kW-ot fojtson neked valaki, nem fogsz találni, vagy ha mégis, az tákolmány, amit aztán műszaki vizsgára isten bizony nem fogsz normálisan lepapírozni.
Én a helyedben elfelejteném. Keress olyan motort (van már rengeteg), ami szándékosan a nemzetközi A2 kategória észbentartásával lett piacra dobva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!