Van egy 1999- es Audi a4 1,9 tdi a tulajdonomban :). Ezen a nyáron egyszerre döglött meg rajta minden. Kezdődött a kormányművel, elfosta az olajat, jó a csere megvolt, utána futómű beállítás. Ezután elvittem klímáshoz mert persze az se ment, megcsinálták 1 hét nem telt el megint elment a hideg levegő, visszavittem javították, rá 2 hétre megint sz@r. Jó mondom rendben, ezután ciripelő hang kezdett el jönni előröl, jó vízpumpa, hosszbordás szíj, feszítő csere( 1 éves volt benne minden) kb jó is volt 1 hétig. Most megint elkezdte csinálni a ciripelést illetve ma reggel tolatáskor hallatszódott az a híres szervó hang :) Valaki segítsen könyörgöm mert benne van 300 ezerbe a kocsi és akármit megcsináltattam rajta az MIND SZ@R!
Ha az új alkatrészekkel egy hét- egy hónap és megint sz/r egy-egy olyan rész, mint a szervó vagy a vezérlés, az nem az autó hibája, vagy éppen a gyáré, vagy a gyártó nemzeté
Fogod a számlákat és visszaviszed a szerelőhöz, hogy valamit elkúrt és javítsa ki, grátisz.
aug. 23. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
13/25 anonim válasza:
Ez a 25 éves autók velejárója...
aug. 23. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
14/25 anonim válasza:
A szerelőnek 1 év jótállást kell vállalnia az elvégzett munkára és a beépített alkatrészre. Ha 1 hét után gond van, akkor visszaviszed és ingyen javítania kell. Természetesen a számlával igazolod, hogy mikor végezte el az előző javítást.
aug. 23. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
15/25 A kérdező kommentje:
Visszavittem azt mondta, hogy ő jól csinálta meg, hiába a papírok amiket adott, elhajtott vele….
aug. 23. 08:09
16/25 anonim válasza:
15: akkor következő utad legyen a fogyasztóvédelem.
aug. 23. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
17/25 anonim válasza:
#15 Úgy ahogy #16 mondja. Ezért mondom én mindig a legális szervizeket a garázsjóskák helyett. Mert egyesek sírnak, hogy a szervizek drágák. Persze, de amint egyszer belefut valaki egy ilyen szituációba, akkor rájön, hogy a szerviz mennyivel kifizetődőbb.
Ha magától nem hajlandó eleget tenni a kötelezettségeinek, akkor majd a jog segít jobb belátásra bírni. Márpedig a jog nagyon szereti az autószervizeket b*szogatni, úgyhogy csak szólni kell és már ugranak is.
aug. 23. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
18/25 anonim válasza:
#15 Nagyon szar minőségű alkatrészeket gyártanak manapság, ezért kell mindenképpen számlás helyen csináltatni amit csak lehet, akkor köteles garanciát vállalni rá. Ha nem teszi akkor addig kell menni ameddig nem vállal rá mindent amit köteles. Én is megszívtam már így alkatrésszel. Azóta utánanézek mindig melyik a jó minőség és számlás helyre viszem. Egyszerűen hülyének néznek. Amúgy amiket írsz azok még nem is olyan drága dolgok, mint ami lehetséges. Minden ennyi idős autón előjöhetnek ezek a hibák.
aug. 23. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
19/25 krwkco válasza:
"és akármit megcsináltattam rajta az MIND ..."
"Felgyújtsam az autót?"
Igen, tedd azt. Vagy inkább vidd el egy bontóba.
Egy ilyen koros autó üzemeltetéséhez érteni kell. Tudni kell, hogy ki a jó szerelő és ki az, aki minden javításnál bevisz egy újabb hibát. Vagy, ha Te viszed az alkatrészt, akkor melyik utángyártott vagy bontott a megbízható.
Ez nem egyszerű és nem mindenki alkalmas rá. Ha nem látod át, hogy pl. 1 hét + 2 hét után miért nem működik megint a klíma, akkor ez az autó nem neked való. Csak dönteni fogod bele a pénzt eredmény nélkül.
aug. 23. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
20/25 anonim válasza:
Én már nem is járok szerelőhöz, megvettem a suzukit, hogy minél olcsóbb és egyszerűbb legyen hozzá minden, utánanézek hogy melyik a jó minőségű alkatrész és azt szerelem bele magamnak. Eddig ezzel marha sok pénzt spóroltam magamnak. Majd a BMW-s meg nem hozzáértőket húzza le helyettem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!