Az újabb Suzukiknál tényleg igaz, hogy a hazai gyártásúak kevésbé rozsdásodnak alulról mint a japánból importáltak?
Pár éve már az itthon forgalmazott Suzukik egy része Esztergomban készül például a Vitara és S-Cross, bizonyos modellek pedig Japánban készülnek és úgy importálják őket (2017-től gyártott Swift, Ignis).
Már több helyen olvastam, FB csoportokban, meg itt-ott kommentekbe, hogy a hazai gyártásúaksokkal kevésbé rozsdásodnak alulról , mint amiket Japánból importálnak.
Itt egy 5 éves Swift pl:
Egyesek szerint a japán szarabb minőségű orosz acélból készül, amit ráadásul a tengeren utaztatnak. Ezek tényleg igazak lehetnek?
Minden japán autó rozsdásodik. A japánok csalnak a minőség ellenőrzésen - pár éve kibukott egy Kobe Steel nevű acél gyártónál, hogy rendszer szinten meghamisítják a termékeik adatlapját és nem feleltek meg az előírt szabványnak a szállítmányaik repülők, vonatok és autók esetén sem: [link]
De ugyanez volt a Takta légzsák botrány - évek óta tudták, hogy hibásak a légzsákjaik, mégis inkább letagadták. Vagy a Toyota beragadó gázpedál esete.
A japánoknak még külön szavuk is van erre a jelenségre - tokusai. Azt jelenti, hogy a beszállító meg a vevő is tudja, hogy a minőség nem felel meg az elvártnak, de a kölcsönös arcvesztés elkerülése érdekében inkább átveszik az árut és minden megy tovább a megszokott kerékvágásban, mint ha mi sem történt volna. Az oroszoknak aligha van köze ehhez, teljesen japán sajátosság.
Lehet benne valami
A japánok alapból szar összetételű lemezt hazsnálnak+ ott vana tengeri levegő is
Nekem 19 éves esztergomi ignisem van, és még egyben van:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!