Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Részecskeszűrő, kettőstömegű...

Részecskeszűrő, kettőstömegű nélküli dízel vásárlásán gondolkozik más is? Toyota auris 1.4 d4d 2009ig volt részecskeszűrő nélkül, ismertek még ilyen kocsikat 2007-től?

Figyelt kérdés
aug. 7. 14:08
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
48%
Kb 2009-2011-ig léteztek még euro 4-es, részecskeszűrő nélküli motorok. Kettőstömegű viszont elég gyakori, még benzinesekben is. DPF nélkül 1.9 TDI BXE talán Octavia 2-ben volt sokáig, még a facelift elején is (hajtókar csapágy szett csere szükséges megelőzésképp), kettőstömegű az van benne, de az 1.9 PD+5 fokozatú váltó esetén nyugodtan lehet egytömegű kiváltót beépíteni. Fiat 1.3 Multijet 75 LE, illetve 90 LE esetén kizárólag az 5-ös váltóval szereltek gyárilag egytömegűt kaptak. Hyundai/Kia 1.4-1.6 CRDi rémlik még talán, hogy létezett mindkettő nélkül.
szept. 10. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:

Akkor eddig, amik voltak:

Toyota 1.4 d4d

Kia 1.4, 1.6, 1.7 crdi

1.4, 1.6 hdi

Fiat 1.3 5 sebességes

Még ismer valaki ilyet? Lehetőleg minél fiatalabb kocsi legyen 2010-

szept. 26. 15:17
 13/14 anonim ***** válasza:

Ennyi van, szerintem így már van bőven miből válogatni.

Repulj a Toyotára, aztán ha nem találsz szép példányt nézheted a többit is. Igazából állapotot veszünk, az a legfontosabb.

Ja, 1.9 TDI-t kihagytad, az is van 2010 utáni.

Hidd el, k***a jó motor. 3 éve hajtok probléma nélkül egy 20 éves 300ezret futott PD TDI-t. Egy hegyet is elhúz 1500től, 5öt eszik, nem füstöl, olcsó az alkatrész ha kell karbantartásra meg kopó alkatrészre, a szerelő szíves dolgozik rajta ha kell és nem fincsorog hogy nem szívesen nyúl hozzá, mert sok autót gyűlölnek a szerelők, a legtöbb vw-n nőtt fel.

szept. 26. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

2010 után az 1.9 az már 1.6 vagy 2.0, és common rail


Jó a 20 éves 1.9, de az utolsó pár évben veszély egyrészt a DPF, másrészt a hajtókar csapágy. BXE motorkód jó, abban csapágyat kell csak cserélni. Aminek A betűvel kezdődik a kódja, ahhoz nem kell nyúlni. 1.9 elviseli még az egytömegű lendkereket, de gyárilag kb minden kettőstömegűvel szerelt. 2.0 PD sem ördögtől való, szintén DPF nélkül érdemes keresni, BKD motorkód kifejezetten ajánlott (hengerfej cikkszám vége legyen C betű). 1.6 CR már részecskeszűrős, de a drága és rövid életű porlasztó nagyobb gond tud lenni. A 2.0 CR TDI esetén a magasnyomású pumpát kell felújítani, mielőtt tönkretesz mindent. EGR és olajpumpa szíj mindkét CR esetén hibalehetőség, illetve 2.0-ban volt hatszög tengelyes is, azt is cserélni kell. VAG dióhéjban kb ez.

szept. 27. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!