Részecskeszűrő, kettőstömegű nélküli dízel vásárlásán gondolkozik más is? Toyota auris 1.4 d4d 2009ig volt részecskeszűrő nélkül, ismertek még ilyen kocsikat 2007-től?
Akkor eddig, amik voltak:
Toyota 1.4 d4d
Kia 1.4, 1.6, 1.7 crdi
1.4, 1.6 hdi
Fiat 1.3 5 sebességes
Még ismer valaki ilyet? Lehetőleg minél fiatalabb kocsi legyen 2010-
Ennyi van, szerintem így már van bőven miből válogatni.
Repulj a Toyotára, aztán ha nem találsz szép példányt nézheted a többit is. Igazából állapotot veszünk, az a legfontosabb.
Ja, 1.9 TDI-t kihagytad, az is van 2010 utáni.
Hidd el, k***a jó motor. 3 éve hajtok probléma nélkül egy 20 éves 300ezret futott PD TDI-t. Egy hegyet is elhúz 1500től, 5öt eszik, nem füstöl, olcsó az alkatrész ha kell karbantartásra meg kopó alkatrészre, a szerelő szíves dolgozik rajta ha kell és nem fincsorog hogy nem szívesen nyúl hozzá, mert sok autót gyűlölnek a szerelők, a legtöbb vw-n nőtt fel.
2010 után az 1.9 az már 1.6 vagy 2.0, és common rail
Jó a 20 éves 1.9, de az utolsó pár évben veszély egyrészt a DPF, másrészt a hajtókar csapágy. BXE motorkód jó, abban csapágyat kell csak cserélni. Aminek A betűvel kezdődik a kódja, ahhoz nem kell nyúlni. 1.9 elviseli még az egytömegű lendkereket, de gyárilag kb minden kettőstömegűvel szerelt. 2.0 PD sem ördögtől való, szintén DPF nélkül érdemes keresni, BKD motorkód kifejezetten ajánlott (hengerfej cikkszám vége legyen C betű). 1.6 CR már részecskeszűrős, de a drága és rövid életű porlasztó nagyobb gond tud lenni. A 2.0 CR TDI esetén a magasnyomású pumpát kell felújítani, mielőtt tönkretesz mindent. EGR és olajpumpa szíj mindkét CR esetén hibalehetőség, illetve 2.0-ban volt hatszög tengelyes is, azt is cserélni kell. VAG dióhéjban kb ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!