Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy régi dízel és régi benzine...

Egy régi dízel és régi benzines közül a dízel valóban problémásabb, költségesebb a fenntartása?

Figyelt kérdés
Én dízel fan vagyok, inkább dízelt vennék.

aug. 4. 02:42
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
#9 Ha ismered a dízel és benzin közötti alapvető különbséget, akkor nem teszel fel ilyen kérdést, hogy "miért lenne hatalmas előny". Hogy őszinte legyek, én most lusta vagyok részletezni, de ajánlom figyelmedbe ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=aWeqyAxlM2M A srác tudja mit beszél, rengeteg hasznos és végtelenül informatív videója van. Nézd meg ezt, értelmezd, aztán ha minden jól megy, akkor választ kapsz a kérdésedre is.
aug. 4. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

10-es. "Benzineseknél ilyen korban, futásnál általában már szokott lenni olajfogyási probléma." Szokott igen, de nem törvényszerű. Nagyban függ ez is a konstrukciótól és a használattól is. Az én szívó benzinesemet 250ezerrel vettem és akkor még keveset tudtam az autókról magáról a típusról is. Ma már 330ezer van benne, de akkor 250ezernél erősen ajánlott lett volna egy gyűrűzés, de már mindegy. (Most már addig ütöm amíg megy:D)


"Autóknál is másnak játszanak színházast az esetek nagy részében, nem az ész érvek miatt kell másik." Ezzel abszolút egyet értek!


"Azt, hogy havonta kell generáloztatni a dízelmotort milliókért, leginkább azok terjesztik, akiknek soha nem volt" Ilyet még nem hallottam.


"18-20 éves "hülye gyerek" a diákmunkából, meg első fizetéseiből összespórolt pénzén autót akar venni." Ez igaz gyakori eset, kicsi a szerszám meg hát valamivel ki kell tűnni, de nagyon szánalmas.


"Nem sokadik tulajos, lerúgott, olcsó bontó szökevényt vesz az ember." Nekem pedig ilyen volt az első autóm még suhanc koromba. :D Egy kétezres évjáratú ezres swift. Sok gazdás, hajtotta boldog boldogtalan és már korrodált is. Még is 6 évig üzemelt nálam. Ment is folyamatosan legnagyobb hibái, hogy korrodált bár ez evidens. Motorikusan pedig ette az olajat(bár én is brutálisan kinyomtam a szemét, de amíg van benne olaj meg benzin ez megy). Meg egy injektor és egy szelepfedél tömítés. Mert nagyon egyszerű és strapabíró konstrukció. Egyébként jónak a régi szívó dízelek. Eléggé tartósak. Gyerekkén kettes golfunk az is nagyon sokat. De ahogy idősödött jöttek a gondok, míg végül megváltunk tőle.

aug. 4. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
Úgy olvastam, hogy a benzines verzióban is megvan a kettőstömegő lendkerék és a turbó. Legalábbis abból a típusból, amilyet én akarok.
aug. 5. 00:42
 14/15 anonim ***** válasza:

Hát de aki majmot vesz az vegyen banánt is.


https://www.youtube.com/watch?v=lLwnoBWIJBo&t=9s

aug. 5. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

""Benzineseknél ilyen korban, futásnál általában már szokott lenni olajfogyási probléma." Szokott igen, de nem törvényszerű."


Én se azt írtam, hogy minden egyes darabnál kivétel nélkül! Ennél a mondatnál nagyon gondolkoztam, hoyg fogalmazzam meg. De aztán hagytam így. Tudtam, hogy nem tudom elkerülni, hogy valaki belém álljon emiatt. Igen, van olyan is, ami millió km-t futott és nem fogyasztja az olajat. Mint ahogy dízelnél sem törvényszerű, hogy havonta kell turbót, injektrokat, stb-t cserélni.

aug. 5. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!