Egy régi dízel és régi benzines közül a dízel valóban problémásabb, költségesebb a fenntartása?
10-es. "Benzineseknél ilyen korban, futásnál általában már szokott lenni olajfogyási probléma." Szokott igen, de nem törvényszerű. Nagyban függ ez is a konstrukciótól és a használattól is. Az én szívó benzinesemet 250ezerrel vettem és akkor még keveset tudtam az autókról magáról a típusról is. Ma már 330ezer van benne, de akkor 250ezernél erősen ajánlott lett volna egy gyűrűzés, de már mindegy. (Most már addig ütöm amíg megy:D)
"Autóknál is másnak játszanak színházast az esetek nagy részében, nem az ész érvek miatt kell másik." Ezzel abszolút egyet értek!
"Azt, hogy havonta kell generáloztatni a dízelmotort milliókért, leginkább azok terjesztik, akiknek soha nem volt" Ilyet még nem hallottam.
"18-20 éves "hülye gyerek" a diákmunkából, meg első fizetéseiből összespórolt pénzén autót akar venni." Ez igaz gyakori eset, kicsi a szerszám meg hát valamivel ki kell tűnni, de nagyon szánalmas.
"Nem sokadik tulajos, lerúgott, olcsó bontó szökevényt vesz az ember." Nekem pedig ilyen volt az első autóm még suhanc koromba. :D Egy kétezres évjáratú ezres swift. Sok gazdás, hajtotta boldog boldogtalan és már korrodált is. Még is 6 évig üzemelt nálam. Ment is folyamatosan legnagyobb hibái, hogy korrodált bár ez evidens. Motorikusan pedig ette az olajat(bár én is brutálisan kinyomtam a szemét, de amíg van benne olaj meg benzin ez megy). Meg egy injektor és egy szelepfedél tömítés. Mert nagyon egyszerű és strapabíró konstrukció. Egyébként jónak a régi szívó dízelek. Eléggé tartósak. Gyerekkén kettes golfunk az is nagyon sokat. De ahogy idősödött jöttek a gondok, míg végül megváltunk tőle.
""Benzineseknél ilyen korban, futásnál általában már szokott lenni olajfogyási probléma." Szokott igen, de nem törvényszerű."
Én se azt írtam, hogy minden egyes darabnál kivétel nélkül! Ennél a mondatnál nagyon gondolkoztam, hoyg fogalmazzam meg. De aztán hagytam így. Tudtam, hogy nem tudom elkerülni, hogy valaki belém álljon emiatt. Igen, van olyan is, ami millió km-t futott és nem fogyasztja az olajat. Mint ahogy dízelnél sem törvényszerű, hogy havonta kell turbót, injektrokat, stb-t cserélni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!