Adott egy BMW E39 530d. Automata váltó vagy manuális inkább? Itt hibákra gondolok, hogy vane típus hiba stb...
Manuális. Hacsak nem ingyen adják az automatást.
Egyszer egy szerelö mondta nekem egy E38-nál, és az sem ma volt, hogy ha automatás, akkor bele kell számolni az automata felújítását, jobb ha már eleve hibásan veszem mert úgyis szar lesz, csak így még általábn olcsó is.
Erre a maásik szerelö, hogy ez akkor éri meg, ha ingyen van az autó, mert annyiba kerül az automatát javítani, amennyit ér az autó.
Sajnos az általad írt típusba gyárilag kissé alulméretezett GM váltókat tettek. Ez nemcsak a chiptuningnak szab gátat, de mindegyikben lehal kb. fixen, mégpedig 500 ezer km környékén. De ennyi már majdnem mindegyikben benne van.
Felújítása 1 - 1,2 millió forint körül mozog mindennel együtt.
Én olyat keresnék, ami már fel van újítva, mert egy fullos állapotú 530d is 2 - 2,5 millió ft közötti értékkel bír a használtautó-piacon, tehát nem gazdaságos túlságosan a felújítás.
Vagy marad a manuális, de abból jóval kevesebb van.
Nekem meg 13 éve van meg, mára 24 éves, és mindig azt veszem elö, amikor az új szervizben van.
Igaz nem 530d, hanem V8, de 530d volt a totalcaron 1,2 millió kilométerrel. Nem olyan szarok, ha nem tescogazdaságos olajjal vannak etetve, meg nem klg gyújtógyertyát raknak bele.
#5
Jolvan 🤣🤣🤣 nem kértünk dilettáns véleményt, és a kérdező sem kettővel odébb lévő generációkra volt kíváncsi. A hozzád hasonló tulajdonosok miatt kotlanak le a BMW-k, akik nem tudják hogy mit vesznek, nem foglalkoznak vele, aztán sírnak hogy xar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!