Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire korrekt pénzt kérni...

Mennyire korrekt pénzt kérni úgy, hogy nem lett jó az autó?

Figyelt kérdés

Sziasztok,


Nem háborgás inkább csak érdeklődés, hogy ez mennyire bevett szokás, hogy akkor is elkérik a pénzt ha nem oldották meg a hibát?

Múlt héten konkrétan azzal a problémával mentem oda, hogy van, hogy nem áll le az autó ha elfordítom a kulcsot. Másnap hívnak, hogy kész a kocsi mehetek érte.

Mondom szuper. Helyszínen kérdezem, hogy mi volt a probléma. Azt mondják rádugtak egy hibakódolvasót és az udvaron párszor ráindítottak az autóra és nekik nem jött elő a probléma. Ezért 3 óra munkadíjat számoltak fel. 3x20 ezer=60 ezer. Ha megint előjön vigyem el autóvillamosságihoz.

Természetesen már az első indításnál megint előjött. Plusz majdnem csontig merült akksival adták vissza.

Autóvillamossági szerelő 10 ezer Ft-ból megoldotta. Csomagtérajtó átvezetőnél több kábel elszakadt, összeért és hülyeséget csinált az autó.

Szóval megoldódott a dolog.

Kérdés, hogy csak szerintem lehúzás amit a szakszerviz csinált?


2024. júl. 21. 20:40
1 2 3
 21/21 BeefEater ***** válasza:
100%

> Azt mondják rádugtak egy hibakódolvasót és az udvaron párszor ráindítottak az autóra és nekik nem jött elő a probléma. Ezért 3 óra munkadíjat számoltak fel.


Nem mondta nekik a haverod, hogy a 3 a számlán stimmel, csak a mértékegység nem? Véletlenül órát írtak perc helyett.

2024. júl. 22. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!