Ha túl gyenge/rossz minődégű/elhasznált, akkor vagy semmi, vagy szép lassal lelassul. Ha erősebb, akkor elkezd az autó segge csúszkálni te meg szarban leszel.
A kézifék a hátsó kerekeket fékezi (ahol általában gyengébbek a fékek, mint elől)
Lassan lassulni kezd az autó.
Ha úgy berántod, hogy blokkol a hátsó kerék, akkor megpördülsz és az út szélén megfog egy fa, villanyoszlop vagy az árok.
#1 Ráadásul egyből blokkolja, mintha ABS nélküli autóban tövig taposnánk a féket, ahelyett, hogy fokozatosan, de határozottan építettük volna fel a fékerőt. Hirtelen nagy fékerőre felkeményedik a gumi és csúszni kezd.
Kérdező: próbáld ki elhagyatott parkolóban szigorúan egyenes menetben 20-25-ös tempóban.
3. " Hirtelen nagy fékerőre felkeményedik a gumi "
Te nekiszaladásból ilyen műszaki analfabéta ?
"Ha 90 es tempónál behuzom a kéziféket, mi történik?"
Amíg egy kerék forog, addig a haladási irányban szivesebben megy, mint oldalra. De ha a fékezéstől megáll, akkor minden irányban egyforma lesz a surlódási együttható. Nem tartja az irányt.
Amíg az első kerék meghajtása gyorsítva húzza maga után az autót és nincs kanyar, addig nagyjából még minden rendben lesz. De más helyzetben a hátsó kerék a legkisebb késztetésre meg fog indulni oldalra és az autó megpördül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!