Melyik kis autót érdemes megvenni? Fiat Punto 1.2 (60, 80 le), VW Polo mk3 1.0, 1.2, Opel Corsa C 1.0, 1.2, vagy esetleg Suzuki Swift 1.0, 1.2 ?
Általában napi futkozósnak használnám, rövidtávok kb. 3-6 km. illetve azért néha hosszútáv is lenne.
Tehát mindenképp olyan kell, ami azért megbízható autó legyen, mint motorilag mint szerelésileg is viszonylag egyszerű legyen.
Nem kell, hogy erőgép legyen mert egyik sem az igazából, de azért egy hosszútáv ne okozzon neki gondot. Néha pl. egy 500 km, oda-vissza összesen.
Mi az az ár amiben gondolkodsz?
Mert látom itt felsorolva, hogy Swift 1.0 vagy 1.2-es motorral, de amikor ez a két motor így együtt volt opció egy Swiftben akkor az ezres már turbós volt, az 1.2 meg szívó benzin és majd egy évtizeddel későbbi modell mint egy C Corsa meg az mk3 Polo.
Ha van pénz akkor vegyél egy ilyen fiatalabb 1.2es Swiftet.
Ha a régire gondolsz abból volt 1.0, két féle 1.3-as meg az 1.6 a Sedánban. Így már annyiban más a leányzó fekvése, hogy tulajdonképpen elég öreg autók ezek és akkor már csak azt lehet mondani, hogy vedd azt amelyikből előbb találsz egy épkézláb példányt.
Nekem 60 lóerő a 33 éves 1.7 szopódízelem.
130-cal elzörög még bárhova, és nem akar lemászni az útról se, nem fáj a valagam benne, stb.
És inkább ülök ebben, mint valami budiláncos, műanyag feszítővel, alublokkal, spagetti méretű szelepekkel szerelt fingrakásban, ami kerül 10 millióba....aztán 100e km után kikakukkol belőle a dugó....
5. Nyilván ezzel számolni kell, de ezzel együtt el kell ismernem, hogy a kérdezőnek racionálisabb a választása, mint az enyém, aki hasonló használatra 180 lóerős 18 mázsás dízelt használ. Nyilván nálam az autó nem szimplán egy használati tárgy, de nem fogok elítélni senkit, aki a valós igényei szerint választ autót.
Arról esetleg lehet vitatkozni, hogy talán az 1000-1200 cm3 helyett időnként 1400-1600 jól jöhet, de hogy 200 lóerő alatt nincs élet, azt hagyjuk már.
Ki mondta hogy 200 lóerő alatt nincs élet? Azt mondtam, hogy onnan kezdődnek az erős autók. Manapság a 200 lóerő egyáltalán nem sok, a gyártók nagyobb része simán meglépi.
Nekem is 150 lovas a napi járós autóm, szóval nem vagyok én sem Bill Gates
1.2 Punto a legtagasabb ezek kozul kasznira es altalaban rendesen fel vannak extrazva. A 80 lovas motorral eleg jo konstrukcio. Az a legdinamikusabb a felsorolasbol. A 60asnal jellemzoek az ecu problemak, azt kerulnem.
Bejartam Europat ezzel a kocsival.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!