Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik kis autót érdemes...

Melyik kis autót érdemes megvenni? Fiat Punto 1.2 (60, 80 le), VW Polo mk3 1.0, 1.2, Opel Corsa C 1.0, 1.2, vagy esetleg Suzuki Swift 1.0, 1.2 ?

Figyelt kérdés

Általában napi futkozósnak használnám, rövidtávok kb. 3-6 km. illetve azért néha hosszútáv is lenne.

Tehát mindenképp olyan kell, ami azért megbízható autó legyen, mint motorilag mint szerelésileg is viszonylag egyszerű legyen.

Nem kell, hogy erőgép legyen mert egyik sem az igazából, de azért egy hosszútáv ne okozzon neki gondot. Néha pl. egy 500 km, oda-vissza összesen.



júl. 2. 17:57
 1/9 anonim ***** válasza:
Bármelyik jó lehet a célra. Nézd az állapotot/árat, több típusból könnyebb lesz megfelelőt találni.
júl. 2. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ezekben nem az autónak lesz gond az 500 km, hanem neked. 100 km után meghalsz úgy fáj mindened. Ilyen távokra 4-5 milliós dízeleket szoktak venni. Vagy menj vonattal a hosszabb utakon vagy fektess be rendes autóra ilyen távokra. Amúgy városi szaladgálásra 1.0 swiftet vegyél.
júl. 2. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
500 km egy 60 lóerős autóban. Az kemény lesz. 🤣
júl. 2. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Miért lenne kemény? Ha valaki évente egyszer elmegy egy belföldi nyaralásra, kötelező fenntartania egy erős nagyautót?
júl. 2. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Az erős autó az alsó hangon 200 lóerő felett kezdődik. A 60 lóerő pedig a városi fűnyíró kategória. A kettő között még van egy "kis" átmenet. De amúgy nem kötelező fenntartani, csak számolni kell azzal, hogy már 100-as tempónál is megsüketülsz a szélzaj miatt, hogy egy óra után lerohad a hátad az ülésben és hogy fogyasztásban is el fog szaladni a járgány.
júl. 2. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Mi az az ár amiben gondolkodsz?

Mert látom itt felsorolva, hogy Swift 1.0 vagy 1.2-es motorral, de amikor ez a két motor így együtt volt opció egy Swiftben akkor az ezres már turbós volt, az 1.2 meg szívó benzin és majd egy évtizeddel későbbi modell mint egy C Corsa meg az mk3 Polo.

Ha van pénz akkor vegyél egy ilyen fiatalabb 1.2es Swiftet.

Ha a régire gondolsz abból volt 1.0, két féle 1.3-as meg az 1.6 a Sedánban. Így már annyiban más a leányzó fekvése, hogy tulajdonképpen elég öreg autók ezek és akkor már csak azt lehet mondani, hogy vedd azt amelyikből előbb találsz egy épkézláb példányt.

júl. 2. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Nekem 60 lóerő a 33 éves 1.7 szopódízelem.

130-cal elzörög még bárhova, és nem akar lemászni az útról se, nem fáj a valagam benne, stb.

És inkább ülök ebben, mint valami budiláncos, műanyag feszítővel, alublokkal, spagetti méretű szelepekkel szerelt fingrakásban, ami kerül 10 millióba....aztán 100e km után kikakukkol belőle a dugó....

júl. 2. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

5. Nyilván ezzel számolni kell, de ezzel együtt el kell ismernem, hogy a kérdezőnek racionálisabb a választása, mint az enyém, aki hasonló használatra 180 lóerős 18 mázsás dízelt használ. Nyilván nálam az autó nem szimplán egy használati tárgy, de nem fogok elítélni senkit, aki a valós igényei szerint választ autót.

Arról esetleg lehet vitatkozni, hogy talán az 1000-1200 cm3 helyett időnként 1400-1600 jól jöhet, de hogy 200 lóerő alatt nincs élet, azt hagyjuk már.

júl. 2. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ki mondta hogy 200 lóerő alatt nincs élet? Azt mondtam, hogy onnan kezdődnek az erős autók. Manapság a 200 lóerő egyáltalán nem sok, a gyártók nagyobb része simán meglépi.


Nekem is 150 lovas a napi járós autóm, szóval nem vagyok én sem Bill Gates

júl. 2. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!