Opel corsa c 1.7cdti nehezen indul Mi lehet a hiba oka, miket nézzek meg elsőnek ? Motorkód: Z17DTH 2003
Tanácsok amiket kaptam:
Cseréltem üzemanyag nyomásszabályzó szelepet. Ez az 1 megvolt. Nem lett jobb.
Reggeli indításkor amikor az izzítás jelző kivillan olyankor viszonylag gördülékenyebb az indítás.
Napközben amikor már nem izzít akkor teker egy jó párszor és nagy nehezen beindul.
Szóval a tanácsok:
1.)Önindító nem teker eleget, és a porlasztó nem nyit. Elmondása szerint hidegen a porlasztó ~350es fordulaton nyit, míg melegen ~550.
2.) Másik elmondása szerint a porlasztónak kell egy ultrahangos tisztítás. Nekik már 4autónál megoldotta a nehezen indulást.
3.) Az izzítás körül keressem a hibát. (Izzítógyertyák nemrégiben cserélve és hibát sem dob rá, szerintem a napi első indításnál elég izzítanija amikor még hideg a blokk)
Majd még egy kompresszió mérés előttem van, hogy nem-e az lehet a hiba oka, mégis egy 380.000 kilométert futott blokkról beszélünk.
Mindenféle véleményt szívesen meghallgatok!
Hibakód van? Izzítás, rail nyomás rendben? Nem levegősödik fel valahol az üzemanyagrendszer? Ha van op-comod az injektorok korrekciós adataira is ránéznék.
Ugyan nem Corsa, de ugyanez a motor van az én autómban is. 360.000 km-nél tartok, de nem tapasztalatm még ilyen hibát.
Az izzításnak főleg hidegen van jelentősége. Persze nem biztos hogy ez akkor jó.
A porlasztónak nem kell semmilyen tisztítás, vagy jó vagy csere.
Meglehet mérni a kompressziót, de hidegen amikor " száraz " a motor akkor kevesebb a kompresszió mint melegen amikor fel van kenve az olaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!