Skoda octavia 2006-os 1.6 benzines égéskimaradás alapjáraton okozhatja injektor hiba?
Most írtad, hogy egyformán nyomja. Akkor miért lenne rossz?
Elképzelhető amúgy, csak ez a sokadik lehetőség. Tudod, Occam borotvája. A legegyszerűbb válasz legtöbbször a legjobb, így azt érdemes választani. Az injektor közel sem a legjobb tipp. Életem során elég sok gyújtáskimaradást láttam, diagnosztizáltam és orvosoltam már. Egyetlen egy alkalomra emlékszem csupán, amikor ezt injektor hiba okozta. Előfordulhat, hogy nálad is injektor hiba van, de semmi értelme nincsen erre tippelni, mert pici az esélye. Engedd el, ne foglalkozz vele. Először a sokkal valószínűbb lehetőségeket ellenőrizd. Gyertya, trafó, kompresszió, üzemanyagnyomás, nem szív-e falsot, keverékképzést befolyásoló érzékelők jók-e, fojtószelep retkes-e, nem csúszott-e szét egy vákuum cső... Ezek mind sokkal valószínűbbek, legalábbis személyes tapasztalatom szerint.
Én is inkább gyújtás vonalon keresgélnék. Családban most két VW konszernes autón is cseréltem gyújtótrafót. Csajom Fabiáján, az még csattogot is,mert áthúzott. (kovácsautónál a legolcsóbb ,4 tornyú Bosch,15 ezer😉)
Illetve bátyán Seatja is ezt az égéskimaradás hibát dobta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!