Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy háromkerekű motort (trike-...

Egy háromkerekű motort (trike-ot), mennyivel másabb vezetni, mint egy normál kétkerekű motorkerékpárt?

Figyelt kérdés
Továbbá mennyivel másabb vezetni egy normál trike-ot (azaz, elöl egy kerék és hátul kétkerék), valamint egy fordított trike-ot (elől kettő, hátul egy kerék)?

jún. 20. 07:36
 1/4 anonim ***** válasza:

Idős rokonnak vett háromkerekű biciklit állítottam be, erről tudok véleményt mondani.

Mondhatom, két keréken töltöm az életem, de ez a tricikli nekem nagyon nehézkesnek tűnt.

Az oldalirányú útlejtések során ijesztő volt, hogy nem tudtam függőlegesben tartani a gépet, kanyarban pedig pont az ellentettje, hogy nem lehetett vele bedőlni, emiatt szinte erőszakot kellett venni magamon, hogy fordítsam a kormányt.

Nyilván megszokható, de jobb, ha kis forgalmú utakon, vagy tanpályán ismerkedsz vele.

jún. 20. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Másabb. De ha quadoztál már terepen, akkor nem fog sok meglepetést okozni. Bár én sok értelmét nem látom ezeknek a járműveknek, mert a motor előnyei hiányoznak, de az autó kényelme sincs meg. Közúton azoknak van kitalálva, akiknek hiányzik motorról a menetszél meg a bogárral teli lehelet, de már nem kétkerekeznének, jellemzően az amcsi kiöregedett Harley-s.
jún. 20. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Gilera Fuoco-m van, ennek elől van két kerék. Vannak előnyei és hátrányai. Ezzel ugyanúgy döntesz kanyarban mint egy kétkerekűvel, mert külön felfüggesztése van mindkét első kerekeknek, viszont alacsony sebességnél, illetve megállásnál egy kapcsolóval fixálhatók az első lengéscsillapítók, így a lábadat nem kell lerakni (Ez volt a cél vásárlásnál). Gázadásnál a fixáló automatikusan kikapcsol.

Hátránya, hogy kanyarban izomból kell dönteni, ha pedig egyenetlen, kátyús az út, akkor a bedöntött motort egy kicsit ide-oda lökdösi a két külön rugózású kerék. A másik, hogy sokszor a kátyúkat, fekvőrendőrt, nyomvályút nem tudod kikerülni vele, a háromból valamelyik kerék tuti érinteni fogja :)

Cserébe jóval stabilabb kétkerekű társainál, a sínek még nedves úton sem okoznak problémát, az első fék brutál nagyot fog és terepen is egész jó vele menni.

jún. 21. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Amelyiknek elől van a két kerék és hátul az egy, ott igazából egy quad (vagy ahhoz nagyon hasonló) élményt kapsz, vezetni is hasonlóan kell. Amelyiknek elől van egy kereke és hátul kettő, ott inkább kapsz klasszikus értelembe vett motorkerékpár élményt. Nyilván azért az sem olyan mint ha kétkerekű gépet vezetnél.


A kétkerekű motorkerékpár olyan, mint a lovaglás. A trike olyan, mint a fogat/kordé/talyigahajtás, a quad pedig olyan, mint a szekérhajtás. :)

jún. 22. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!