Kényelem.
Tulajdonképp a qwad az négykerekű motor, akár azt is kérdezhetnéd.
Hogy hogy mi az értelme a kérdésemnek?
Egy konkrét kérdést tettem fel, amit nem lehet félreérteni!
A quadot azt farmokon, meg vadászatoknál is használják, terepen.
Ezen kívül még gyerekjáték, meg újgazdag ficsúroknak szórakozás…
De egy Tri Glideot ugyanarra használnak, és ugyanott mint egy Road Glideot. Csak sokkal drágább…
Ez esetleg akkor ilyen félig rokkantaknak lett kitalálva?
Vagy időseknek?
Azt értem, hogy miért vesz valaki 10 millióból autó helyett motort, mivel Ő motorozni akar és nem autót vezetni.
Na de 13-14 millióból ugyanazt, csak 3 kerékkel megvenni mi értelme van?
Ha motorozni akar, az két keréken kell…
Ha a kényelem a fontos, én megértem, de akkor miért nem vesz egy autót?
Mert a 2 kerekű motorral szemben kell az a + kényelmi funkció amit a 3 kerék ad (a motor élmény rovására), de az nem kell hogy felül fedett legyen, legyen teteje, stb?
Erre nem lehet az a válasz, hogy “az úgy már nem motorozás lenne”, mert ennyi erővel így sem az…
Ha meg a másik oldalról nézzük, ha erre rá lehet mondani hogy motorozás, akkor az autóvezetésre is.
Több terhet tud cipelni, megvan a motorozás feelingnek a szél amképedbe megy érzése, nem néznek ki a motoros találkozón... stb.
Kb úgy tudnám leírni ezeket a járműveket, mint a motorozás a lovaglás, a háromkerekű a fogathajtás, és az autóvezetés a szekérhajtás.
aminek elől van dupla kereke: nem tudsz vele könnyen kicsúszni, úthibákat jobban kezeli, kanyarban jól lehet lassítani
aminek hátul: szórakozás
Rohadt jól mutat lemezborítókon.
Egyébként igen - főleg az idősebb papeszok szoktak virítani rajtuk motoros találkozón, akiknek kell a nagy, több száz kilós géptest, de már nem érzik magukat (vagy a családjuk nem érzi őket) biztonságban egy 2 kerekűn. S igen, a trike valóban közelebb áll egy autóhoz, de sokaknak az is plusz vonzerő, hogy be tudnak építeni valami 1000-1500 köbcentis léghűtéses VW motort aminek nagyobb a fordulatszám tartománya: alapjáraton ugyanúgy megkapod a chopperes düdögést, de menet közben alig van rázkódás, a hanghatás mégis menő. Az üléspozíció is nagyon kényelmes, mint egy kagylóüléses sportautóban. Persze sok trikeon látni béna kormánykialakításokat, értelmetlenül lapos villákat meg térdeplő nélküli extrém verziókat, de ha valaki nem kanyarvadász üzemmódban közlekedne, akkor nem olyan rossz egy ilyen járgánnyal róni az országutakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!