Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Forgalmi vizsgán mik a leggyak...

Forgalmi vizsgán mik a leggyakoribb buktató okok ?

Figyelt kérdés
Sok sok éve vezetek, személyszállító forgalmi vizsgán nem néztem körül eléggé a vasúti átjáróban ezért buktam meg. Kiváncsi lennék mik a leggyakoribb okok amiért buktatnak forgalmi vizsgán. Illetve ha esetleg oktató vagy vizsgabiztos látja ezt a kérdést. Amikor vizsgázok látják azt ,hogy második ismétlő vizsga ? Tényleg a vizsgabiztosoknak kell kötelező bukási arányt produkálni ? Előre is köszönöm a válaszokat !
jún. 19. 21:38
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Nekem "relatív gyorshajtást" állapítottak meg (45éve volt)Lakott területen belül kerékpárost előztem 30km/órás sebességgel,, a vizsgáztató szerint "furcsa volt a kerékpáros viselkedése, nem látszott rajta mit akar" és túl gyorsa mentem el mellette.
jún. 19. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
azta :D szóval kb bármi lehet amiért az ember bukik.
jún. 19. 21:46
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
Nagyjából igen. De azért ha jól gondolom Neked is, nekem is sikerült azóta: :) Utána néztem: 1979 június 16. :)
jún. 19. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Remélem menni fog majd :) Most lesz a vizsgám .
jún. 19. 21:56
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
A vezetésórák 100%-át egy dízel polóval csináltam, aztán hirtelen egy benzines golffal kellett vizsgáznom, amit akkor vezettem először. Már az elején 2x lefulladtam, azán emiatt annyira stresszeltem, hogy minden mást is elkottáztam.
jún. 19. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim válasza:
100%

Én amikor gimis voltam, és az osztályunk össznépi jelleggel csinálta a jogsit, kb. minden második bukó a stoptáblát, az elsőbbségadás kötelező táblát említette (tehát nem álltak meg, ill. nem adtak elsőbbséget), sok volt még a gyalogosátkelőhely nem megfelelő megközelítése, ill. hogy a gyalogosnak nem adtak volna elsőbbséget maguktól. Ez a 2 tábla, és a zebra azonnali bukó, jogosan egyébként. Vizsgáztatója válogatja, hogy ki mir harap. Tőlem pl. kb. 15 perc után kérdezte meg, hogy szoktam-e biztonsági övet használni. (Én bamba nagy izgalmamban nem kötöttem be induláskor magamat.) Ennek ellenére nem buktatott meg, első alkalommal átmentem, valószínüleg azért, mert másba nem tudott belekötni, ill. lehet már megvolt a kvóta aznapra, aztán valakit csak át kellett engedni, fogalmam sincs.

Amire figyelnek még nagyon, az a körültekintés. Hogy tisztában vagy-e vele, hogy mi történik körülötted a forgalomban, és hogy ezt tudatosan teszed-e. (Kanyarodáskor visszanézel-e a vállad fölött, hogy jön-e gyalogos/biciklis abból az irányból, ahonnan jössz, akinek elsőbbséget kell adni, sávváltáskor holtteret is ellenőrzöd-e, ilyesmi.)

jún. 19. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
86%
Igazából minden lehet buktató ok. Nincs értelme a gyakoriságot nézni, mert hiába írja le valaki, hogy nála a villamossal szembeni helyzetekből adódik a bukás, ha felétek nincsen villamos. Bukási arányt nem kell produkálni, egyszerűen lásd be, hogy elszabtad.
jún. 19. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

"szóval kb bármi lehet amiért az ember bukik"


Mint ahogy kb. bármi lehet baleset is.

jún. 19. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat !


Utolsó: Így van :) ebben igazad van

jún. 19. 23:21
 10/13 anonim ***** válasza:
100%

Amiket én oktatóm mondott és néha én is benéztem: Út eleji táblák. Lakó-pihenő övezet, 30-as tábla, behajtani tilos.


Például volt egy szakasz ahol volt egyetlen utca ami egyirányú volt és tilos volt és behajtás a másik végéről. Nyilván a vizsgabiztos ez előtt mondta mindenkinek, hogy "a következő lehetőségnél jobbra". A legtöbb tanuló pedig be is kanyarodott azonnal.


Gyalogosra egyértelműen harapnak, ha az út túlvégén van, akkor is meg kell állni és át kell engedni.


Illetve tükrök, körültekintés. Oktatóm mindig azt mondta, hogy látványosan forgassam a fejem, rájátszva valamennyire, ne csak a szemem szarkából vizsgáljam a dolgokat. Amúgy tök igaza van, manapság is alkalmazom 100+ ezer km-el a hátam mögött.

jún. 19. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!