Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vajon turbó vagy dugattyu...

Evettke13 kérdése:

Vajon turbó vagy dugattyu lyukadas? Vagy esetleg valami más ?

Figyelt kérdés

A probléma , hogy auto indítása után az auto alapjáraton bedadogot pár másodpercre és füstölt egy nagyot, következő két indításnál is ezt produkálta illetve menet közben néha elment illetve ingadozott a turbóm gázadásra.

Majd az utolsó indításnál újra be dadogott majd kb 20m gurulas után mikor szerettem volna felváltani masodikba az auto hiteltelen tiltások pörgött és hatalmas füst volt a kocsim mögött, gyorsan leállítottam szerencsére sikerült simán annyival hogy ki vettem a kulcsot. Majd megnéztem az olaj szintett és láttam hogy több van benne mint kellene, ugyanis keveredett uzemanyaggal, éreztem a kezemen hogy nincs kenése illetve könnyen le tudtam törölni a kezemről az olajat.

Az alany egy B6 Passat, CBBB motorkod, CRTDI , 125kW , manuál 6 sebesség.

A szerelő jovoheten tud rá nezni. Én azotta sem mertem beindítani nehogy olajat kapjon fel vagy hasonló. Van aki látatlanban turbó rá tippel illetve van aki arra hogy valamelyik dugattyu át égett .

Valakinek hasonló jelenség? Halott vagy látott már ilyet? Nem web diagnózist szeretnék, de ezek kattog az agyam folyamatosan



jún. 15. 07:12
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha magától felpörög tiltásig, akkor felkapta az olajat. Ha nem sikerült volna leállítani (szerencséd volt a kulccsal, ilyen esetben amit tehetsz manuálnál, hogy legmagasabb sebességi fokozat, aztán leugrasz fék mellett a kuplungról), akkor szó szerint a halálba pörgeti magát a motor. Ne indítsd be amíg a szerelő nem látta. Ha kíváncsi vagy, YouTube-on "diesel runaway" címszöval rákereshetsz
jún. 15. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ez valami kezdődő turbó halálnak tűnik, mennyi km van a motorban?

Többlet gázolaj dpf hiba, tandempumpa, pd elemek, magas résolaj porlasztóknál, rossz porlasztás.

Csóri motor kilehet rendesen.

jún. 15. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Ahogy írtam nem pd!

Így van azért nem is indítottam be, és ezért írtam hogy kulccsal le tudtam állítani, mert én ilyet még nem hallottam és láttam h amikor a turbó meghal akkor a kulcs beválthat,mindig csak azt hallottam amit te leírtál h nagy fokozat kuplung fék. Az autóban 285e km van, megkímélt egyébként kopó alkatrészek mindig cserélve normális üzemanyaga, nincs hidegen rúgva vágva. Így nem is volt még sosem hozza nyulva nagyobb alkatreszek.

Dugattyura akkor nincs esély? Mert az egyik szerelő azt mondta, csak ő nem vw párti így nem is vállalta el.

Vw-es szerelő aki hétfőn rá néz turbora tippelt, viszont érdekes h turbonál le tudtam állítani kulccsal

jún. 15. 08:24

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!