Mi lehet ez a jelenség?
9/
Hát saját pénzen biztos,hogy nem bérelek én csak besegítek de megpróbálok utána járni mi lehet.
Lehet, hogy ezt-azt, vagy talán minden rossz alkatrészt kicseréltek, és az is hihető hogy pl. diffit felújították.
Viszot ezek a munkálatok nem helyettesítik a futómű műszeres beállítását.
(amúgy a hajtás lekötésének az úttartáshoz, az egyenesfutáshoz nincs köze)
Mindenféle képpen vidd el egy normális futóműveshez.
Ez már egy jó kiindulási alap, sikeres javíttatást.
Mondjuk én kitérnék a hátsó híd, első bölcső felfogatási pontok ellenőrzésére is, mert önmagában az hogy pár szilent kopott/lóg, nem okoz akkora instabilitást amit említettél. A laza vagy törött híd rögzítések egy rázópadon nem biztos hogy kijönnek, mivel a kaszni súlya nyomja a hidat. Fel kellene emelni csápossal és úgy is ránézni.
#15 vagyok.
Az eseted is jó példa arra, hogy mennyire nem éri meg, a "ma ideviszem - holnap odaviszem" szemlélet, ahogy a "kedves ismerős" ügyintézésekor is gyakran többe kerül a hús mint a leves.
Az is furcsa, milyen sokan elalélnak attól, hogy X. műhelyben milyen rendes és készséges a szerelő.
Nekem pl. nincs igényem arra hogy elmesélje, hogy 17 vagy 21°-al volt elgörbülve az irányítókar. Ha görbe, cserélje ki. Az sem érdekel, hogy milyen technikával vett ki egy törött csavart, sőt, a lecserélt alkatrészekre sem tartok igényt, nem akarom hazavinni és őrizgetni.
Végezze el a javítást -lehetőleg jól- adjon róla számlát is ennyi!
Így ha problémám van, mehetek vissza reklamálni.
Amúgy egy normális futómű javítás után szinte soha nincs reklamáció, mert egy kiverődött szilent vagy a lógó gömbfej, egyértelmű probléma, nem olyan mint egy esetenként jelentkező zárlat, vagy egy időnkénti beázás.
Ha mindent leellenőrzött és amit kell kicserélt és/vagy beállított, akkor az a következő padkázásig biztos hogy nem mozdul a futómű.😀
Csak azért írtam le mindezt, mert a napokban vittem futóműveshez egy nemrég vásárolt autót, és ez-az nem tetszett rajta.
A végeredmény:
Az egyeztetett időpontban elvégezte a futómű ellenőrzést, beállítást
A végén a gép kinyomtatta a diagnosztikai lapot:
....ennyi volt amikor megkezdte a méréseket
....ezek a gyári értékek
....ennyire állította.
Amikor végzett, rákerül a papírra a dátum, rendszám, km óra állás, és kész.
Ahol nem így dolgoznak az a műhely kerülendő.
17/
Na voltunk a másik szerelőnél ott fel lett emelve megrángatták több féle módszerrel is ránéztek az axiálra a szilentekre és ott meg minden rendben volt.Előttem csináltak mindent,én már nem tudom akkor most mi van a kúszás amit érzek leginkább rossz úton érződik jobb úton kevésbé vehető észre.
Látom nem megy a szövegértés.
Akárhány szerelő fogja nézegetni és rángatni bármilyen módszerekkel, ha nincs jól beállítva a futómű akkor az sétál/kúszik/kóvályog hiába cserélnek ezt-azt.
Amúgy mit jelent nálad az hogy"axiál"?
Melyik koknkrét futómű alkatrész hívod így?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!