Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A hátsókerék-hajtás miatt...

A hátsókerék-hajtás miatt karamboloznak annyian BMW-vel?

Figyelt kérdés

Nem tudom, hogy valóban így van-e vagy csak nekem tűnik fel, mert már erre figyelek oda, de szerintem meglepően sok baleset történik BMW márkájú kocsikkal.

Ennek az oka az, hogy maga a kocsi viszonylag erős alapból és emiatt esztelenül gyorsabban is hajtanak a sofőrök, (amibe ugye kódolva van a baleset) vagy a hátsókerék-hajtás önmagában képes ennyire meglepni sokakat?



máj. 9. 19:38
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:
35%
Régen minden autó hátsókerék meghajtású volt, mert nem tudták megoldani, hogy kormányzott kerékre megbízhatóan átvigyék a hajtást. Aztán megoldották, szóval ezek az idők már rég elmúltak. A hátsókerék hajtásnak ki kellett volna halnia, túl veszélyes ekkora teljesítménynél.
máj. 10. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:
100%
A hátsó kerék nagyon jó egy sportkocsinál csak nem igazán a közúton kellene teszgelgetni. Eldönthetjük egy konyha késsel is, hogy kenyér vágunk vagy leszúrunk vele vakakit.
máj. 10. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 A kérdező kommentje:

Szerintetek hol, milyen géppel lehet elsajátítani az ehhez szükséges vezetéstechnikai tudást?

Bár hiába van valaki a megfelelő tudás birtokában, ha közúton feszegeti a húrt még megtörténhet a baj.

máj. 10. 21:32
 24/33 anonim ***** válasza:
100%

"Nem is Dani okozta a hétvégi horrorbalesetet?"


Kicsit OFF, de számomra érdekes, hogy valahogy ezeket a bűnöző arcokat mindig igyekeznek tisztára mosni a médián keresztül.


Molnár Ricsit TV-ben szólaltatták meg, ahol elmondhatta, hogy nem ő volt a hibás, hanem azok akiket megölt. Az Árpád hídi gyilkost a gyorsulási szövetség vezetője mosdatta, miszerint tapasztalt "versenyző" volt. Ami kimerült abban, hogy tudott egyenes szakaszon gyorsulni egy AUTOMATA VÁLTÓS 600+ lóerős autóval.


Most meg "Danit" mosdatják. A jóságos "Mindenki Daniját" aki még az öregeket is megáll átsegíteni az úton amikor éppen nem 240-el versenyzik.


Undorító ami ebben az országban megy.

máj. 11. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
100%
@23, versenypályán, vezetéstechnikai tréningen. És ott is kellene használni ezt a tudást. Az a baj, hogy hiába vagy te egy jó tudású sofőr aki esetleg tapasztalt is, közúton annyi a kiszámíthatatlan változó, hogy ahányszor úgy döntesz hogy te most nyomod neki, akármennyire érzed az autót, kockáztatod hogy bárhol és bármikor hatványozott eséllyel megtörténhet a baj. Olyan ismerősöm is csavart már fel autót fára egy jó ismert útszakaszon, aki tényleg tudott és szokott is pályanapokra menni, profi. Csak kijött elé egy macska, ő meg ment vagy százhatvannal, és rohadt nagy mázlija volt hogy nem volt ott senki, ő meg pár töréssel megúszta.
máj. 11. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:
Tegyük hozzá, még versenypályákon is simán ropira lehet törni a kocsit, nincs olyan autóversenyző aki ne tört volna már totálkárra versenyautót. Nyilván ami a versenyzésben benne van, az közútra nem való.
máj. 11. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
100%
Eszetelenül használják. A vezetéstámogatórendszereknek is vannak határai. Normál sebességgel kanyarban rászalad egy sárfelhordásos útra, azt még megtudja fogni. Motorteljesítmény csökken, valamelyik kerék automatikusan fékeződik stb. A műszerfalon bevillog a sárga piktogram, hogy éppen beavatkozás történik. Ha eszetlenül tolja neki azzal már az autó nem tud mit kezdeni. Hasonló mint a biztonságiöv. ~70-nél véd, 170-nél olyan mintha nem is lenne bekötve.
máj. 11. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 A kérdező kommentje:

Szerintem nem túlzás, hogy 10-ből 10 ember nem veszi komolyan, hogy mennyire veszélyes is akkor valójában akár 120 km/h egy erdős útszakaszon, vagy éjszaka még ha nem is tűnik annak.

Olyat is hallottam már a saját fülemmel, hogy mennyire jó az autója, nem érződik benne, hogy mennyivel megy (Audi A5-ről van szó) és azért is hajt gyorsan nyugodtan, mert stabil és biztonságos. Akkor ezek alapján persze, hogy sokan nem tudják mit is jelent a sebesség...

máj. 11. 15:26
 29/33 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Aki ilyen autót vesz, nem mindenki, de a többség rally versenyzőnek képzeli magát és száguldozik még a városban is. Általában az a felfogásuk, hogy a biciklis, a segédmotoros, a busz, a teherkocsi, meg kb. úgy mindenki más, mit keresnek az úton...? Nem az a baj, ha valakinek sok pénze van, a baj az, ha valakinek kevés az esze.
máj. 12. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim ***** válasza:
100%

#23 Ladával földúton. Nem vicc, nekem 100 lóerős motorkerékpárom van, de rutinpályán 250 köbcentin tanultam meg először szlalomozni meg vészfékezni.

Amúgy meg, amit dob az élet. Elvileg már az elméleti tanfolyamon elmondják (nekem még elmondták annó 2011), hogy hátsó vagy első kerék, orrmotor vagy farmotor, csomagtartó mennyire van megpakolva, hogyan változik a kormányzás. Meg logikus is. Ha meg nem logikus, érzed.


Igazából tudjátok, mit nem értek? Hogy ki van mindenki akadva ezen az első- vagy hátsókerék-meghajtáson. Pedig sokkal technikásabb egy könnyű pótkocsival akár sávot váltani, városban manőverezni, kanyarodni, neadjisten tolatva parkolni. És az is alanyi jogon mindenkinek adott, ha 2 évet balesetmentesen vezetett. Ha 14 évesen AM jogsit csinált valaki, mire B-je lesz, egyből vontathat. Nem a hátsókerék-meghajtás itt a hunyó. A hülye ember, aki amúgy megsúgom, elsőkerekes 70 lóerős autóval is hülye lenne.

máj. 12. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!