A hátsókerék-hajtás miatt karamboloznak annyian BMW-vel?
Nem tudom, hogy valóban így van-e vagy csak nekem tűnik fel, mert már erre figyelek oda, de szerintem meglepően sok baleset történik BMW márkájú kocsikkal.
Ennek az oka az, hogy maga a kocsi viszonylag erős alapból és emiatt esztelenül gyorsabban is hajtanak a sofőrök, (amibe ugye kódolva van a baleset) vagy a hátsókerék-hajtás önmagában képes ennyire meglepni sokakat?
Szerintetek hol, milyen géppel lehet elsajátítani az ehhez szükséges vezetéstechnikai tudást?
Bár hiába van valaki a megfelelő tudás birtokában, ha közúton feszegeti a húrt még megtörténhet a baj.
"Nem is Dani okozta a hétvégi horrorbalesetet?"
Kicsit OFF, de számomra érdekes, hogy valahogy ezeket a bűnöző arcokat mindig igyekeznek tisztára mosni a médián keresztül.
Molnár Ricsit TV-ben szólaltatták meg, ahol elmondhatta, hogy nem ő volt a hibás, hanem azok akiket megölt. Az Árpád hídi gyilkost a gyorsulási szövetség vezetője mosdatta, miszerint tapasztalt "versenyző" volt. Ami kimerült abban, hogy tudott egyenes szakaszon gyorsulni egy AUTOMATA VÁLTÓS 600+ lóerős autóval.
Most meg "Danit" mosdatják. A jóságos "Mindenki Daniját" aki még az öregeket is megáll átsegíteni az úton amikor éppen nem 240-el versenyzik.
Undorító ami ebben az országban megy.
Szerintem nem túlzás, hogy 10-ből 10 ember nem veszi komolyan, hogy mennyire veszélyes is akkor valójában akár 120 km/h egy erdős útszakaszon, vagy éjszaka még ha nem is tűnik annak.
Olyat is hallottam már a saját fülemmel, hogy mennyire jó az autója, nem érződik benne, hogy mennyivel megy (Audi A5-ről van szó) és azért is hajt gyorsan nyugodtan, mert stabil és biztonságos. Akkor ezek alapján persze, hogy sokan nem tudják mit is jelent a sebesség...
#23 Ladával földúton. Nem vicc, nekem 100 lóerős motorkerékpárom van, de rutinpályán 250 köbcentin tanultam meg először szlalomozni meg vészfékezni.
Amúgy meg, amit dob az élet. Elvileg már az elméleti tanfolyamon elmondják (nekem még elmondták annó 2011), hogy hátsó vagy első kerék, orrmotor vagy farmotor, csomagtartó mennyire van megpakolva, hogyan változik a kormányzás. Meg logikus is. Ha meg nem logikus, érzed.
Igazából tudjátok, mit nem értek? Hogy ki van mindenki akadva ezen az első- vagy hátsókerék-meghajtáson. Pedig sokkal technikásabb egy könnyű pótkocsival akár sávot váltani, városban manőverezni, kanyarodni, neadjisten tolatva parkolni. És az is alanyi jogon mindenkinek adott, ha 2 évet balesetmentesen vezetett. Ha 14 évesen AM jogsit csinált valaki, mire B-je lesz, egyből vontathat. Nem a hátsókerék-meghajtás itt a hunyó. A hülye ember, aki amúgy megsúgom, elsőkerekes 70 lóerős autóval is hülye lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!