A hátsókerék-hajtás miatt karamboloznak annyian BMW-vel?
Nem tudom, hogy valóban így van-e vagy csak nekem tűnik fel, mert már erre figyelek oda, de szerintem meglepően sok baleset történik BMW márkájú kocsikkal.
Ennek az oka az, hogy maga a kocsi viszonylag erős alapból és emiatt esztelenül gyorsabban is hajtanak a sofőrök, (amibe ugye kódolva van a baleset) vagy a hátsókerék-hajtás önmagában képes ennyire meglepni sokakat?
#9 Ez azért nem reprezentatív, mert a biztosítási ügyekben benne van az is aki koccant a parkolóban, meg az is aki egy családot irtott ki.
Ráadásul a balesetben érintett kocsikat számolják. Ennek az esetnek a mentését láttam, a barom 3-4 másik autót tört ropira amikor vagy 80-90-el belerongyolt az álló kocsisorba. Mindezt 550-es úton.
Tény, hogy több vezetéstechnikai tudás és gyakorlat kell egy hátsókerekes, erős autó sportos vezetéséhez, mint egy elsőkerekeshez. Főleg csúszós úton.
Ebből a szempontból egy elsőkerekes vagy összkerekes kocsi biztonságosabb.
Persze, hogy normálisan kell. Csak ha mindenki arra törekedne, akkor senkinek nem kellene erős sportkocsi. Így meg "néha kicsit sportosan vezetünk" aztán jönnek a bajok.
Szerintetek hol, milyen géppel lehet elsajátítani az ehhez szükséges vezetéstechnikai tudást?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!