Ha Toyotája és Suzukija lenne mindenkinek, akkor megyénként elég lenne egy autószerelő, Pesten pedig három. 🤫✌️
máj. 1. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
12/26 anonim válasza:
#11 2020-as Vitarán 55 ezer kilométerrel műszaki vizsga előtt 400 ezer forintnyi hibát írtam össze. Rendszeresen karbantartott, egyszerűen csak a futómű ennyit bírt alatta és elől a fék is nullán volt. Bácsika azt hittem ott kap szívrohamot. 30 éves Swift nyilván megbízhatóbb, de azzal még ha elütök egy gyalogost 10-zel, valószínűleg én és az autó jobban összetörik, mint a gyalogos, szóval azt hagyjuk is...
Ennyit a Suzukiról.
máj. 1. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
13/26 anonim válasza:
#12 Ez inkább a kapható alkatrészek minőségét írja le, na meg persze ha a féken pihenget a dombon lefele üresben, akkor nem csoda ha elkopik. Futómű alkatrészeket sem gyárt a Suzuki, azt is valakitől veszi.
máj. 1. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
14/26 anonim válasza:
#12
Ezt ugye te se gondolod komolyan? Tök mindegy, hogy a Suzuki gyártja-e vagy sem... Ők az OEM gyártó, ők tartoznak felelősséggel a végtermékért és ők tudnak hatni a beszállítókra a saját ellátási láncukban. Ilyen hülyeséget kitalálni, te jó isten. Érdekes, más gyártóknál 200-300 ezret is kibír a futómű hozzányúlás nélkül.
A Suzuki egy alsó kategóriás, fapados márka, egyetlen komoly autójuk sincsen. A japán népautó úgymond. Mondanám, hogy olyan mint a VW, csak ők már csináltak olyan autókat, mint egy Arteon/Touareg/Phaeton, mellesleg övék a világ legnagyobb autóipari konszernje.
A Suzuki mit tett le az asztalra? Az égvilágon semmit. Egy alsó-középkategóriás márka, se több, se kevesebb.
máj. 1. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
15/26 anonim válasza:
#13 Igazad van persze, valakitől veszi. De ne felejtsük már el, hogy a beszállítók nem random adnak alkatrészeket, amiket az autógyártó utána VALAHOGY beépít. Az autógyártó tervezi meg, hogy mire van szüksége és ezt adja tovább gyártásra a beszállítóknak. A beszállítók csak azt csinálják, amit kér tőle az autógyár. A szar, gyenge tervezésért nem az alkatrész gyártója, hanem az autógyártó tervezőmérnökei a felelősek.
máj. 1. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
16/26 anonim válasza:
Ezekben mind igazatok van, de ha ez nem mindennapi eset, akkor egyszerűen a nagypapi nem úgy használta ahogy kell. A többi márkánál ennyi kmnél mennyi lenne a rákölteni való? Gondolom még több. Csak már tök természetes, hogy ilyen szenzor, olyan szenzor stb. megadja magát, hogy ezt nem is nézitek. Mennyi a tréler amikor a lerobban, mennyi az alkatrész stb. Suzuki az mindig is a legolcsóbb lesz fenntartani megbízhatóan. Jónak nem jó, de elvisz A-ból B-be. Ja és nem mellesleg otthon meg lehet javítani, nem kell az átb@szós szerelőkhöz vinni.
máj. 1. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
17/26 anonim válasza:
#14 “értelmiségieknek” hiába magyarázod hogy üzleti szempontból mizu, a saját faszzságukat fújják csak aminek semmi alapja nincsen. De mint kiderült itt még a boosterjet motort is megszerelik neked a pajtában, de lehet még a hozzá tartozó lágyhibrid rendszert meg a cvt-t is…. Céges scrossnak rohad az ajtóíve, rángat a váltója 120k km, passat 7 évesen 0 korrózió 300ezer km bontatlan és hibátlan, de ilyenkor kivan találva hogy vagy hazudsz vagy pont isteni csoda zajlik le nálad.
máj. 1. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
18/26 mindentudó99 válasza:
Alapvetően vannak megbizhatóbb autók de nem lehet még ez alapján se dönteni. Nem mindegy ki hogy használja. 10 éve utcàn rohad vagy garázsban áll. 10 ezrenként van olajcsere vagy 30 ezrenként.
máj. 1. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
19/26 anonim válasza:
#16 16 éves, 192 ezret futott gyári lengőkarok és lengéscsillapítók vannak a H Astrámban. Ami pedig az említett szenzorokat/elektronikát illeti, kivétel nélkül minden üzemel rajta, pedig ez nem a fapad verzió, hanem full extrás, amiben azért már volt bőven elektronika.
Ne nagyon akard megmagyarázni. Én is amolyan köcsög átbaszós szerelő vagyok, hidd el, hogy több autót láttam már, mint te. A Suzuki távolról sem olyan megbízható, mint amilyennek te előadod.
Motorikusan és kizárólag motorikusan amúgy a legjobbak között volt, ezt elismerem. De igazából már ez sem igaz, a modern kor elvárásaihoz nem alkalmazkodtak jól. A motoron kívül pedig minden más egy kupac szar volt régen is és most is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!