Olajteknő leeresztő csavar menete mitől tud megszakadni?
Figyelt kérdés
Hallottam már olyanról hogy szimplán kicsavarta az ember és az olajjal együtt jöttek a karter menetét képző fémdarabok is.
Ez mitől fordulhat elő? Csak úgy random anyagfáradás is lehet? Vagy ez csak a kókányolt vasaknál fordulhat elő ha pl előtte valaki már sikeresen megtépte a menetet?
ápr. 17. 13:08
1/5 anonim válasza:
Csak ha valami f@sz csinálja, általában hozzá nem értő madarak megtépik mint a barom. És szétcsinálják a csavart/menetet. Tömítést/csavart ha előírás van rá akkor sem cserélnek.
Ilyen az esetek 99,99999999999% kokány köcsögök munkái. Be kell tartani a technológiai előírásokat és nem szakad meg és nem folyik/csöpög a leeresztő csavar.
2/5 anonim válasza:
15-30Nm körül van a meghúzási nyomatéka. Az itthoni "szerelők" rendszerint ennek az 5-10X-esére húzzák le.
3/5 anonim válasza:
Ha rosszul kapatja bele akkor is kihozza a menetet.
4/5 anonim válasza:
Legtöbb esetben valóban valami barom húzta meg többszörösére és így elnyírta a meneteket. Ez igazából csak alu kartereknél probléma. Vasba szinte nem is tudsz olyan erővel tekerni hogy a meneteit elnyírja, előbb szakad le a csavar feje. Alunál előfordulhat az anyagfáradás is sok tucat kibetekerés után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!