Toronyszilent gond balesetveszélyes?
Háát ugye, elöször is... Mivel igy a futómű geometria nem olyan mint amilyennek lennie kelll, romlik az uttartás, jobban kopnak a gumik, a fútómű minden része jobban kopik mert nem ugy állnak ahogy kéne nekik.
Érdemes a toronyszilentet kicserélni ha szar, és ha már szét van szedve a toronycsapágyat is.
Én most egy opel komplett első futóművét cseréltem, és mindenre gondoltam kopogás miatt, csak nem a kerékcsapágyra....
Merthogy az lógott, de borzalmasan.
És semmi hangja nem volt.
Cseréltem komplett gólyalábat is, hát a régi rugó, meg toronycsapágya kb egybe volt rohadva. :D
Most 1 ujjal tudom tekerni álló helyzetben is a kormányt, 33 éves F astra. :D
Na meg a féltengely csuklót valami barom lecserélte utángyártottra, meg is volt pusztulva.
Raktam bele egy 29 éves gyárit, ami teljesen hibátlan, bontóból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!