Hogyhogy már az olcsó kínai villanyautó sem kell?
A BYD villámgyors növekedése után (új autógyár nálunk, új piacok, új tengeri flotta, stb) az idei első negyedév 43%-os mínuszban volt a tavalyi év utolsó negyedévéhez képest.
Az elektromos autók kapcsán a legtöbbet hallott kifogás a magas ár ami miatt csak támogatásokkal vették őket az emberek. Viszont a BYD-modellek viszonylag olcsónak mondhatók a többi elektromos autóhoz mérve.
Ennek ellenére hogyan következhetett be ekkora keresletcsökkenés annál a gyártónál amely a legolcsóbb villanyautókat értékesíti? Lehet hogy mégsem csak a magas ár az ami miatt az emberek nem veszik úgy az elektromos autókat? Vagy még mi lehet az oka hogy több gyártó után már az olcsó kínai elektromosautó-piacot is eléri a lejtmenet?
#3 Hát azért elég érdekes ez a növekedés, hogy sok gyártó most visszakozik a teljes átállástól. Nem mondom hogy rossz dolog az elektromobilitás csak lehetetlen megvalósítani a teljes átállást egy-két évtized alatt.
Amúgy közel sem 21. századi technológia a villanyautó, már vagy 100 éve léteztek kisebb számban gyártott elektromos modellek csak mivel nem volt gazdaságos ezeket gyártani inkább mellőzték, de itt-ott használtak eddig is elektromos járműveket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!