Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota Corolla-hoz (2005...

Toyota Corolla-hoz (2005 évj.) milyen féktárcsát érdemes venni, hogy ne csikorogjon TRW-t vagy Textar-t? Ezeket ajánlják minőségi szempontból. Fékbetétet gyárit vettem,de tárcsa még nincs.

Figyelt kérdés

2024. ápr. 5. 11:01
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
#10 Ezt írtam: "amik ugyanúgy ellátják a feladatukat, de nem tökéletes""szépséghibás". Abban viszont igazad van, hogy ez így valóban nem gyári minőség, de nem is olyan árban adják a többihez képest. Nekem már volt problémám nem is egy japanpartsos kerékcsapággyal. Egymás után 2 is 1000 kmt bírt, és több helyen is olvastam azonos tapasztalatokat. Jakoparts pedig valódi gyári beszállítóként, németországban gyártva szerintem nem lehet rossz. Vagy mi alapján írod, hogy rossz? Volt vele rossz tapasztalat? #6 is írta, hogy rossz tapasztalata van a TRW-vel, de nem akarja leírni hogy mi. Fogadni mernék, hogy rossz változatot vett vagy rosszul rakta össze, azért volt vele probléma, ha ennyire nem hajlandó leírni.
2024. ápr. 5. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

#11 "Vagy mi alapján írod, hogy rossz?"


Nem írtam, hogy rossz, csak hogy "nem éppen egy minőségi márka". Átlagos. Az, hogy német, az nem mond semmit, ez kicsit ilyen szocializmusból fennmaradt közhely, mert akkor a német minőség még tényleg minőség volt, főleg, ha a keleti blokkban elérhető minőséghez hasonlítjuk. Manapság azért már sokat változott ez, kelet és nyugat között sokat szűkült a szakadék, ráadásul nyugaton is megjelentek silányabb gyártók, például Beru, vagy tömítéseknél sokat szoptunk az Elwis Royallal (ami tudom, hogy nem német, de nyugati az is).

2024. ápr. 5. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
#12 Ja, arról nem is beszélve, mikor valami kamu-német, pont erre alapozva, hogy az emberek hajlamosak vakon megbízni abban, ha valami német. Keleti gyártó ledob egy gyárat Németországban és már rögtön haknizik, hogy német gyártó, közben meg valami török szar. Az A.Z. is pont ezt csinálja egyébként, nekik ugyan nincs német gyáruk, de német név, német színek... kamu az egész. Már a németben sem lehet megbízni.
2024. ápr. 5. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Ebben igazatok lehet, de ha gyári beszállítója valamelyik autógyártónak, akkor mégsem valamelyik török kertjében gyártott gagyi nem? AZ-ból pedig max. szűrőket vennék, mert azokból mindegy.
2024. ápr. 5. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

"#6 is írta, hogy rossz tapasztalata van a TRW-vel, de nem akarja leírni hogy mi. Fogadni mernék, hogy rossz változatot vett vagy rosszul rakta össze, azért volt vele probléma, ha ennyire nem hajlandó leírni."


Nem hajlandó?! Elnézést kérek, hogy nem itt élem az életemet és van fontosabb dolgom is, mint hogy a nap 24 órájában itt olvassam a válaszokkat! Köszönöm ismeretlenül is a jó indulatot!

Akkor ne fogadj nagy tételben! A típusnak megfelelő került fel. Márkaszerviz rakta össze. Biztosan rosszul... A rossz összerakás következménye, hogy látványosan rohadt, már pár hóanp után is. Hozzáteszem, az autó nem kint ázik minden esőben egy lakótelepi parkolóban. Érdekes módon a most fent lévő Zimmermann 4 év elteltével is makulátlan ugyanilyen használat mellett. Még a tárcsa élén sincs rozsdapötty.

Emellett több garnitúránál tapasztaltam hogy új korától rázta fékezéskor a kormányt. Nem centrír, nem futómű, nem gumi hiba, a tárcsa rázott. Biztos azért mert össze-vissza elfékezgettem, direkt megsütöttem. Érdekes módon más tárcsát nem. Úgy látszik a márkától függ a vezetési stílusom. Az áradó jóindulattal mindenbe bele lehet magyarázni mindent...

2024. ápr. 5. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
#15 Nem értem hogy tud rohadni a TRW, amikor van rajta egy réteg rozsdagátló festék, ami az olcsóbbokon nincs. Rázni akkor szokott, amikor a kerékagyat nem takarítják le, csak ráb*szzák a rozsdára a tárcsát, hogy minél előbb kész legyenek a munkával. Nehogy azt hidd, hogy márkaszervizben jobban végzik a munkájukat, mert 10-szeres áron csinálják. Ott csak többe kerül. Mennyi olyan videó van a neten is, hogy 100 ezer forintos olajcsere le lett számlázva, de egyértelműen nem lett elvégezve márkaszervizben.
2024. ápr. 5. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

#16

Rendben, biztos így van. Írtam, hogy mindenbe bele lehet magyarázni mindent. A szemem előtt rakta össze az a szerelő, akihez lassan 20 éve járok. De biztos úgy van, hogy ha TRW-t kell szerelnie, akkor direkt nem takarítja le a kerékagyat. Ha meg ATE-t, Zmmermannt akkor igen.

Ne haragdj, de jobban hiszek a saját tapasztalatomnak, mint valakinek név nélkül, aki megírja, hogy biztos rossz típust vettem, biztos sz@rul lett összerakva, biztos kapkodtak és még a munkadíjat is pontosan megmodod, úgy, hogy nem is vagy tisztában a részletekkel!

Használj felőlem nyugodtan TRW-t, én nem fogok és másnak sem fogom ajálgatni, mert nagyon is szembetűnő a klönbség!

2024. ápr. 6. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

#17 Én értem a problémádat (nem az vagyok, akinek válaszoltál), de azért azt tisztázzuk már, hogy csak azért, mert neked egyetlen egyszer volt szar tapasztalatod valamivel, attól még nem kéne itt osztani az észt, hogy az egy szar márka. Ha azt mondod, hogy veled egyszer történt ilyen, az oké. De te rögtön azt írtad, hogy Az egyszerű felhasználónak halvány fogalma sincsen az alkatrészek minőségéről. Általános összegzést csak az tud mondani, aki csinálja, nem pedig az, aki használja, egész pontosan élete során annyit, amennyit a szerelő egy hét alatt összerak. A felhasználónak egész egyszerűen nincs annyi tapasztalata, hogy véleményt mondjon. A saját esetét leírhatja, de véleményt nem mondhat. Én például évek óta csinálom, isten sem tudja mennyi féket raktam össze eddig, de még az én tapasztalatom is meglehetősen kevés és még én sem mondok véleményt túl bátran, hiába a több év tapasztalat és a fene tudja hány összerakott fék. De ha már itt tartunk, mi többek között használunk TRW-t is, pár tucatot biztos összeraktam már abból a márkából is, soha egyetlen egyszer sem volt vele probléma. És tekintve, hogy a TRW az egyik legjobb hírben álló márka féket tekintve, valószínűleg a hozzáértők (szerelők) 99%-a is így gondolja. Te meg jössz itt azzal az egyetlen egy darab tapasztalatoddal (ami vagy igaz, vagy nem) és kioktatsz mindenkit, hogy a TRW szar. Hát oké...


Egyébként én nem azt mondom, hogy hazudsz, de a történeted az eléggé érdekes és mintha sántítana egy kicsit. Egész pontosan két helyen is:


1) A márkaszervizek nem használnak utángyártott alkatrészeket, mint amilyen a TRW is.


2) Márkaszervizben nincs ilyen, hogy "20 éve hozzá viszem". Márkaszervizben leadod a kulcsot a pultnál és majd odaadják a munkát annak, aki éppen ráér. Nem te válogatsz, hogy ki csinálja.

2024. ápr. 6. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

#18 "De te rögtön azt írtad, hogy"


... szar. Lemaradt a mondat vége.

2024. ápr. 6. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!