Toyota Corolla-hoz (2005 évj.) milyen féktárcsát érdemes venni, hogy ne csikorogjon TRW-t vagy Textar-t? Ezeket ajánlják minőségi szempontból. Fékbetétet gyárit vettem,de tárcsa még nincs.
Nekem Juratek van és tökéletes.
Azt hiszem így írják vagy ez a neve.
ATE, Zimmermann!
TRW-t soha többet! Már többször megszívtam vele.
#8 Nem azért írtam őket egybe, mert ugyanazok lennének, hanem mert mindkettőnek a japán autók a céliránya elsősorban, attól függetlenül, hogy hol gyártják őket. Amúgy a Japanparts semmivel sem rosszabb, mint a Jakoparts, sokszor japán autókhoz csak az érhető el, ritkán használjuk őket ugyan, csak ha a szükség diktálja, de nem nagyon volt rá panasz. Ettől függetlenül persze nem éppen egy minőségi márka egyik sem ezért is írtam, hogy fékből biztos nem raknám azt. De a lényeg, hogy a kettő között semmilyen minőségbeli különbség nincs.
Az AZ-val kapcsolatban meg egy jókora logikai bukfencet írtál: igen, pontosan, leselejtezett alkatrészeket csomagolnak újra. Ezzel két baj van:
1) egyáltalán nem igaz, hogy csak gyári minőségű gyártók selejtjeit veszik, ugyanúgy megveszik attól is, amikre ők maguk is csak "normál" minőséget írnak a webshopban.
2) még ha gyári minőségű gyártótól veszik is, a végtermék nem gyári minőségű, pont ezért selejt. Nem is értem hogyan gondolod komolyan, hogy "véded" a gyári minőségű besorolását az AZ-s termékeknek, rögtön azután, hogy magad is leírtad, hogy selejtesek a cuccok, amiket AZ néven árulnak. Ez a matek neked mégis hogy adja ki? Hogy a fenében lehet szerinted egy selejtes termék gyári minőségű? Ha például adott egy AZ-s féktárcsa, ami akkorát üt, hogy szétveri a lábadat a pedál, mikor rálépsz, akkor az szerinted gyári minőségű féktárcsa, csak azért, mert például a Brembo gyártotta?
Persze a "selejt" egy elég tág fogalom. Én nem azt mondom, hogy minden AZ-s cucc szar, sőt, az utóbbi években szerintem sokat fejlődtek. A baj vele az, hogy lutri, mert sosem tudod mit kapsz. Múltkorában egy Astra lengéscsillapítót kellett visszaküldeni, mert a csonkállvány befogatásánál a két csavarfurat köszönőviszonyban sem volt a valósággal, egy erős 3mm-rel távolabb voltak egymástól, mint kellene.
Tök jó, hogy olyanok neveznek másokat tudatlannak, akik a totalcarról váltak szakértővé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!