Opel Insignia II (2019) 2.0 dízel vélemények?
Azt tudom, hogy az előző generációt ajánlatos inkább elkerülni, kíváncsi vagyok, hogy mi a helyzet a 2. generációval.
Egy sima automata, 2 literes dízelről volna szó. A kiszemelt autónak 110.000 km-s futásteljesítménye van.
Mire kéne figyelni, milyen ajánlott szervíz és alkatrészcserét ajánlatos elvégezni rajta? Van-e tervezési hibája mint az előző generációs motornak?
Próbáltam ezekre választ kapni, de mind csak az előző generációs hibákat találtam meg.
Érdemes ilyen autót vásárolni?
GM alvázra, GM hajtásláncba, teljes GM architektúrába Hdi motort?! Hogyne! Kíváncsi lennék, hogy legóznád össze.
A lehető legrosszabb mikor valaki nem ért valamihez, hall valami félinformációt, hogy volt egy tulajdonosváltás és abból kombinálva okoskodik, megmondja a tutit és terjeszti a hülyeséget!
Az, hogy volt egy tualjdonosváltás, nem azt jelenti, hogy a szerződés aláírásának a napján az összes gyáregységben, az összes gyártósort azonnal bezúzzák, a raktáron lévő alkatrészeket azonnal beolvasztják, a gyár udvarán lévő elkészült új autók meg azonnal mennek a bontóba. Mi értelme lennn? Euró millárdokban kifejezhető értelmetlen bukó lenne a gyárnak.
Egy típus áttervezése meg nem megy csettintésre és nem is két fillér. Se a tervezés, típusengedély, meg a gyártósor átállása sem. Pléne ezt úgy, hogy ugyanazon a néven fusson az új tapus (levédett név, jogok) és kinézetre is pont ugyanolyan legyen rajta minden.
Nem véletlen, hogy pl. a K Astra, így az Insignia után is a PSA, Stellantis súlyos jogdíjakat fizetett a GM-nek az utolsó csavar után is, amíg ezek a típusok gyártásban voltak. Még így is olcsóbban kijöttek, mint minden dobni a kukába és azonnal rohammunkában új típusokat kihozni. A később megjelenő Opel SUV-ok már valóban nem GM alapúak.
Kérdező, itt elvakultan szokás szidni az Insigniát. Mint látod, sokaknak az sem számít, hogy melyik generációról van szó, nekik egy kutya, azonnal lökik a szódert, hogy sz@r, mert a szomszéd nénikéjénak a sógora azt mondta. Javaslom, hogy facebook csoportokban informálódj! Ott elég sok tulaj által elég sok tapasztalati infó kikerül. Nekem saját B Insigniám nem volt, de 2018-as más Opelem igen. Lehet benne hibákat keresni, de véleményem szerint műszakilag nem rosszabb konstrukció, mint általában bármi más.
Fordom sosem volt, csak cégesben. De az sem 2.0 dízel.
Az 1.5CDTI nem Hdi motor! Ugyanolyan GM az is, az utolsó. Mellesleg a kérdésben szóba se került az 1.5, 2.0-ról volt szó. De biztos én emlékszem rosszul...
Gázpedál
Difi
Vákuumszivattyú (B20NFT)
Tengelycsonk
Az előző generáció sem rossz, ha volt gazdája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!