2011tol Audi A6 C7-bol melyik motorosat érdemes venni? Kérdezem úgy hogy most egy 1.6T Insigniat hajtok évi 10-15ezer kmre használom!
Szép és jó autók a 3 literes TDI-k, de tényleg csak akkor ajánlom nyugodt szívvel, ha van rá pénz fenntartani..
Egyébként 2.0 TDI, jóval több van belőle, egyszerűbb bontott alkatrészt kapni és kapsz is.
2.8fsi elég torkos, ott a benzinkúton fog fájni a fejed.
Ha megbízható, mégsem horror fenntartású autót keresek, akkor néznek a helyedben inkább nissan-renault közös fejlesztésű 2.0 dízelt, vagy esetleg 2.2 HDI-t.
Ha minden kötél szakad,
Nissan is van 2.0 DCI -vel. Xtrail, q
asqai
😀
Nem baj a 10-15e km, ha nem csupa 1-2 km-es út, hanem vannak hosszabb távok rendszeresen.
Dízel fronton 2.0 TDI kézi váltó, első hajtás. Hatszög tengely van, de sokadik módosított (tartósabb) változat, vétel után cseréled, nincs rá gond. Magasnyomású pumpa még amit érdemes 200-250e km után már felújíttatni, megelőző jelleggel. Összességében abszolút vállalható motor. 3.0-val több baj van, A6 C7 facebook csoportokban sok a motorcsere sajnos, bár ha jól emlékszem inkább az euro 6-os verzióra jellemzőbb, de nem mernék rá megesküdni így hirtelen.
Benzines motorok közül ha alapvetően csak normál közlekedésre kell, és nem akarsz csillagászati számlákat, egy 2014 utáni 1.8 TFSI kézi váltóval, első hajtással korrekt választás. Itt is sokadik verzióról beszélünk, jelentős hibák korrigálva, abszolút vállalható. Nem rossz a 3.0 kompresszoros motor sem, de a vezérlés hátul van így a cseréje drága, márpedig nem épp örökös.
4es milyet??
5os akkor ezért van tele a 3.0 TDi-vel a használt piac?bár az a4-a5-k között ott azt mondják jó a 245 lovas dízel, itt a 204 nem?! 2.8Fsi vélemény?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!