Opel Insignia 1.8 benzin hütöviz légtelenitése? Hogyan miként mert légtelenitö csavar nincs.
#5 Minden autó így működik, amelyiken nincsen légtelenítő csavar. És őszintén, szerinted melyik a bonyolultabb?
1. Régi: az, amit te írtál. Ne csavard rá, bugyborékol, öntögesd, fűtést kapcsold rá, várd meg amíg meleget fúj, stb.
2. Modern (és a modern alatt kb. 30 évet értek MINIMUM, szóval egyáltalán nem újdonság): töltsd fel csíkig + kb. 2 deci, kupak rá, kész, menjél. Kicsit később ellenőrizd a szintet biztos ami biztos. Kész.
#7 Valóban nem, de akkor is bonyolultabb.
Amúgy ma is léteznek még kézi légtelenítéses autók, például franciák. Sőt, nyitható radiátoros is, ez meg a japánok nagy seggfájdalma. Ezeken kívül kb. minden más magát légteleníti.
És amúgy amit nem értek, hogy miért kéne ehhez típusismeret? Szerinted mi autószerelők ismerünk mindent fejből? Főleg, hogy régi időkkel ellentétben manapság már bármibe kerülhet bármilyen motor, tehát írtam a franciákat például, de van francia motor Fordokban (amcsi-német), Volvokban (svéd), stb. Mi sem tudunk mindent, de ehhez nem kell zseninek lenni. A légtelenítő csavar minden esetben vagy a vízcső egyik magas pontján, vagy a termosztátházon található. 10 másodperc ellenőrizni. Van? Kézi légtelenítéses. Nincs? Magát légteleníti.
És ha már modern kézi légtelenítés, még ezek is egyszerűbbek, mint amit te leírtál. Kicsavarod a légtelenítőt, felöntöd vízzel ahol kell, álló motornál is kinyomja a levegőt. Amikor elkezd víz folyni a légtelenítő csavarnál, akkor kész. Csavar vissza, lehet menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!