Melyik 2011-2012-es Opel Insignia autók típushibásak? Melyiket nem szabad “nézni”? Illetve mire kell figyelni vásárláskor ennél a típusnál?
Leginkább csak "nézni" ajánlott. 🤣 Egy biztos 2.0 CDTI-t még nézni is csak óvatosan, nehogy eltörjön a forgattyús tengely.
Ha ránézel a használtauto.hu-ra, az első biztos motorhibás diesel.
Az 1.6 benzin, gyenge bele, de legalább jó motor. Az 1.4T már inkább szedi a lábát és nem annyira problémás mint a diesel.
Óriási a szórás. Valamelyik "A" Insignia 80.000km alatt tönkrement. Másik 450.000km felett jár a gyári, felújítás nélküli motorral. Valaki átkozza, valaki teljesen meg van vele elégedve.
Az összes "A" Insignia ebben az évjáratban 2007-2014, mind típushibás!
Szeretnéd, hogy megbízható legyen és ne forduljanak elő ezek a típushibák, akkor meg kell ezeket csinálni:
Dízel A20DTH, DT, DTJ ...
-Hajtókar, nyugvócsapágy csere. STD (alapméret), gyári hézag 0.25mm, + új csavarok, KINGS márka.
-Olajpumpa tömítés, 70.000km-ként. Olajteknőre a pasztát 2mm vastagon kell felvinni.
-EGR hűtő, műanyag szeret elrepedni, elfolyik a hűtővíz.
-EGT szenzor (kipufogógáz hőmérsékletérzékelő) + feltanítás, Bosch 250.000km = csere.
-Lambda szonda, Bosch 250.000km, feltanítás = csere.
-SCV szelep, hozamszabályzó, ingadozó alapjárat meleg motornál, indulásnál leáll a motor, olyan mintha lefulladna. Bosch, 200.000km + feltanítás, csere.
Max. 10.000 km-ként olajcsere.
-Szervízkönyv, számlák az olajcseréről: Tartották a 20.000 -30.000-es olajcsere periódust nem szabad az autót megvenni! Újkora óta legyen benne 10.000 ként cserélve!
-Toronycsapágy, gyári GM-es jó bele, többit nem szereti. Opel márkaszervíz, vagy USA-ból kell megrendelni (Rock auto, Buick Regal GS).
GM F40-es váltó hibamentes. M32-es váltó nagyon beteg.
-Turbócsőrepedés, Sport szilikon a legjobb rá, soha nem lesz vele gond.
-Párásodó lámpák, körbe kell kenni fekete szilóval.
-Gyári fejegység meghal, spanyol noname gyártmány, Semmi hang, semmi index hang. Lenémúl minden. Utána mehet a helyére a Tesla android.
Többi általános karbantartás.
2014 utáni B20 DTH, DTJ stb. Vezérműlánc, szíj együttes cseréje. Márkaszervízben jelenleg 650.000.- az árajánlat. Elődjéhez képest nincsenek meg a típushibák, gyárilag javítottak rajta.
Aránylag olcsó, nem annyira kényes 1.8 benzin, kéziváltóval. Ezt szokták ajánlani.
Szereti a benzint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!