Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 2011-2012-es Opel...

Melyik 2011-2012-es Opel Insignia autók típushibásak? Melyiket nem szabad “nézni”? Illetve mire kell figyelni vásárláskor ennél a típusnál?

Figyelt kérdés
Hallottam, hogy valamelyik motor nem túl jó, de sajnos nem emlékszem.

2023. dec. 8. 01:06
 1/3 anonim ***** válasza:
82%
Hát igazából egyik sem sikerült túl megbízhatóra.
2023. dec. 8. 01:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
74%

Leginkább csak "nézni" ajánlott. 🤣 Egy biztos 2.0 CDTI-t még nézni is csak óvatosan, nehogy eltörjön a forgattyús tengely.

Ha ránézel a használtauto.hu-ra, az első biztos motorhibás diesel.

Az 1.6 benzin, gyenge bele, de legalább jó motor. Az 1.4T már inkább szedi a lábát és nem annyira problémás mint a diesel.

2023. dec. 8. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Óriási a szórás. Valamelyik "A" Insignia 80.000km alatt tönkrement. Másik 450.000km felett jár a gyári, felújítás nélküli motorral. Valaki átkozza, valaki teljesen meg van vele elégedve.


Az összes "A" Insignia ebben az évjáratban 2007-2014, mind típushibás!

Szeretnéd, hogy megbízható legyen és ne forduljanak elő ezek a típushibák, akkor meg kell ezeket csinálni:


Dízel A20DTH, DT, DTJ ...

-Hajtókar, nyugvócsapágy csere. STD (alapméret), gyári hézag 0.25mm, + új csavarok, KINGS márka.

-Olajpumpa tömítés, 70.000km-ként. Olajteknőre a pasztát 2mm vastagon kell felvinni.

-EGR hűtő, műanyag szeret elrepedni, elfolyik a hűtővíz.

-EGT szenzor (kipufogógáz hőmérsékletérzékelő) + feltanítás, Bosch 250.000km = csere.

-Lambda szonda, Bosch 250.000km, feltanítás = csere.

-SCV szelep, hozamszabályzó, ingadozó alapjárat meleg motornál, indulásnál leáll a motor, olyan mintha lefulladna. Bosch, 200.000km + feltanítás, csere.

Max. 10.000 km-ként olajcsere.

-Szervízkönyv, számlák az olajcseréről: Tartották a 20.000 -30.000-es olajcsere periódust nem szabad az autót megvenni! Újkora óta legyen benne 10.000 ként cserélve!

-Toronycsapágy, gyári GM-es jó bele, többit nem szereti. Opel márkaszervíz, vagy USA-ból kell megrendelni (Rock auto, Buick Regal GS).

GM F40-es váltó hibamentes. M32-es váltó nagyon beteg.

-Turbócsőrepedés, Sport szilikon a legjobb rá, soha nem lesz vele gond.

-Párásodó lámpák, körbe kell kenni fekete szilóval.

-Gyári fejegység meghal, spanyol noname gyártmány, Semmi hang, semmi index hang. Lenémúl minden. Utána mehet a helyére a Tesla android.


Többi általános karbantartás.


2014 utáni B20 DTH, DTJ stb. Vezérműlánc, szíj együttes cseréje. Márkaszervízben jelenleg 650.000.- az árajánlat. Elődjéhez képest nincsenek meg a típushibák, gyárilag javítottak rajta.


Aránylag olcsó, nem annyira kényes 1.8 benzin, kéziváltóval. Ezt szokták ajánlani.

Szereti a benzint.

2023. dec. 19. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!