Francia autót tényleg nem szabad venni, vagy ez csak legenda?
Inkább legenda.
Sokan használnak Peugeot-t, és nincs vele gondjuk.
Ettől függetlenül én a japán és dél-koreai autókat tartom legtöbbre, de ez ízlés kérdése is.
A régebbi francia autós sem vacakok.
Mondjuk nekem a három hengeres olajban futó vezérműszíjas motorokhoz nincs bizalmam.
Akkor sem ha Ford és akkor sem ha Stellantis.
Bár mintha olvastam volna, hogy az újakon láncra cserélik.
Van a Facebookon Peugeot 2008 csoport, több száz taggal.
Oda lépj be és majd ott leírják hogy mi a gáz, mi nem.
Franciák is tudnak jó autót csinálni, csak nekik ritkábban sikerül. :) Ugyanúgy a német, japán, koreai is tud rosszat csinálni. Ha tudod, hogy a konkrét típus és motorváltozat már bizonyított, akkor vehető a francia autó is.
Az olajban futó szíjas 1.2 Puretech motort valóban jó messziről el kell kerülni. Ha jól tudom, tavaly váltottak láncra, így korai kijelenteni, hogy most már jó a motor. Az utóbbi 10-15 évben számtalan példa van vezérlés problémás láncos motorokra. Ugyanúgy cserélni kell, mint a szíjat, de legalább sokkal drágább.
Mondjuk az 1.6 HDI egy jó motor volt. De ezek a Stellantis hulladékok szerintem 2 Ft-ot nem érnek.
Lehet fikázni a német autót, de a VW azért az utóbbi 10 évben szerintem odatette magát a kis TSI-kkel (1.0-1.5) és a 1.6, 2.0 TDI-kkel. Egyikkel sincs igazán komoly gond, a fogyasztásuk pedig a legjobbak között van. Ezeket kívül én a Suzuki Boosterjet motorjait vállalnám még nyugodt szívvel, de ott a körítés gyengébb kicsit. Bár szerintem egy S-Cross simán vállalható kategória. Unalmas, meg ciki, de legalább nem esik szét, csak apróságokkal bosszant.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!