Egyetlen egy fékezés leamortizál egy 7ezer kilométert futott fékszettet?
Figyelt kérdés
e46 330i. Viszonylag új betétekkel és tárcsákkal egyaránt, amik visszafogott vezetés közben 7000 kilométert futottak. Ezután 210ről kellett hirtelen állóra fékeznem. Meg is álltam, nagyon erős fékszag is volt, az első tárcsák izzottak. 15-20 percig vártam, aztán elindultam lassan, majd óvatosan próbálgattam a féket. Fékezéskor nyikorgott kicsit, de fékerő az még volt, úgyhogy simán hazajöttem vele. Majd itthon vizsgáltam meg, hogy az új betét és a tárcsa is kuka, szépen kivállasodott. Az első gumik is kicit kikockásodtak, pedig éreztem, hogy müködik az ABS.2024. ápr. 3. 23:09
11/14 Morzsi007 válasza:
Attól, hogy van válla a tárcsának, mrg bőven jó. A hőtől deformálódhat a tárcsa, ezt nagyobb fékezéskor veszed észre, ha érzed, hogy rezonál a pedál vagy a kasztni. Ha nincs ilyen és megvan a fékerő, akkor ne foglalkozz vele. Ennél többet kellene bírnia.
12/14 anonim válasza:
Sok volt az NFS?
Egy -talán- 210-ről fékezéstől nem fog úgy felizzani semmiféle fék, hogy te kiszállva lásd, hogy izzik
13/14 anonim válasza:
Elárultad magadat!
Ugyanis ha az életben legalább egyszer(!) tapostál volna 210-nél egy satuféket, akkor nem kérdeznél ilyen marhaságot. 😆
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!