Spórolás vagy zsenialitás?
A súlyát és a teljesítményét mégis honnan tudod ránézésre?
Amúgy meg nem a semmiért tervezték meg úgy, ha a gyári tervek szerint elég hátra a dob akkor az elég is lesz, fékezésnél úgy is első tengelyre terhelődik az autó.
Zseniális?
Felrakni egy elavult, kevésbé hatékony technikát?
Dehogy, szimplán kiszámolták a hozzáértők, hogy így olcsóbb és még az előírt határértéken belül van a fékerő.
Más kérdés, hogy szerintem józan ésszel gondolkozva ezt már nem veszi meg senki. De hát a hozzánemértés, meg a fillérb/szás előbbrevaló, mint látszik
Pont az #5 féle vevők miatt raknak tárcsaféket sok olyan autóra is, amiknél semmi előnye nincs. :)
Ha jön majd az euro7, akkor lehet hogy reneszánszát éli majd a dobfék, mert kevesebb fékport ereget.
Kedves pontozó agyhalottak, hol írtam én, hogy ez nem jó?
Gondolom ti vagytok, akik kérnétek kézi ablaktekerővel is ha lehetne. Nyilván nem, ne legyetek álszentek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!