Parkolásnál miért hagyják egy csomóan 2-esben a váltót?
14:08-nak
és egyszerre minden csődöt fog mondani és elgurul az autó :D:D
14:08 ez komoly?
egyébként azt értem, hogy télen sebességben hagyjuk
de amúgy én úgy tanultam, hogy kézifék,üres, motor leállít...nem így kéne csinálni?
"Én ezt nem értem, ha egyszer le van állítva a motor, de sebességben hagyod, nem fog elgurulni az autó kézifék nélkül? Az meg hogy a fenébe?"
Csináld meg és próbáld eltolni: nem fog sikerülni :)
Egyrészt fogja a tapadási súrlódás a motorban, másrészt a kompresszió.
"Én ezt nem értem, ha egyszer le van állítva a motor, de sebességben hagyod, nem fog elgurulni az autó kézifék nélkül? Az meg hogy a fenébe?"
Nem is kell megértened, elég ha tudsz róla :)
Nyugodtan próbáldd ki, hogy megnyugtasd magad még egy lejtőn is megállhatsz, hagyd, vagy tedd egyesbe és próbáldd meg letolni a lejtőn, hidd el nem fog sikerülni :)
A legjobb tényleg 1-esben vagy R-ben hagyni, 2-esben sem nagy a valószínűsége, hogy elgurul, de jobb a biztonság.
Viszont 4 vagy 5. ben simán el tudod tolni az autót.
Az vagyok, aki nem értette :))
Csak fél éve vezetek, jó tudni ilyeneket így tél előtt.. Ha visszagondolok, volt ilyesmi a vezetői tankönyvben is, de csak említés szintjén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!