Ha gyűrűzni kell egy 6 hengeres motort akkor elkerülhetetlen a síkolás, stb. gépműhelymunka?
Eszi az olajat így felmerült a szelepszárszimmeringek cseréje meg a dugattyú gyűrűk cseréje.
Viszont a gépműhely lenne ami nagyon megnyomná az is így is magas kalkulációt.
Két hengerfej síkolása megnyomja a költségeket? 🤔
Mert a komplett felújítás azt megértem szelepek, vezetők, szimeringek, +becsiszolás az húzós lehet.
@5
Igen 6 hengeres BMW
@6
Előző autómban is volt "motorfelújítás" bár régebben is volt meg az csak Suzuki volt , de nekem is meg volt 400 ezerből kb. kompletten , most lassan közelebb lenne ez a 2 millióhoz mint az 1 -hez.
Városi használatban "gyorsulgatás" nélkül kb. 1 litert 500-600 km-n
Ha kimegyek országútra és van benne pár pörgősebb előzés és nem arra figyelek, hogy minél alacsonyabb legyen a fordulatszám akkor egy Budapest - Győrnél felöntöm olajjal induláskor , aztán Győrben, aztán visszaérve Pesten is.
Ha meg kicsit baromkodok és pörgetem a motort autópálya tempó mellett akkor 50 km és mehet bele 1 liter.
Olajfogyasztáson kívül rendben van az autó, semmi más tünete nincs, se teljesítmény csökkenés se semmi, viszont egyre romlik az olajfogyasztása, illetve nem akarom megvárni, hogy a katalizátorokat vagy a motort kinyírja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!