Legolcsóbb fenntartású dízelautó?
Muszáj elkölteni a pénzt? Euro 3-4 még jóval egyszerűbb, részecskeszűrő nélküli motorokkal sokkal kevesebb hibalehetőséget rejt. Keret feléből kapsz ezekből szépet:
Lupo/Arosa 1.7 SDI, nincs minek elromlani. Ibiza/Polo/Fabia 1.9 SDI, ha előző kicsi. Vagy Golf/Bora/Octavia/Leon/Toledo 1.9 SDI, ha kompakt kell, de ezekben már gyengusz.
SDI motorokról: nem hengerfejesedik, adagoló jó fajta, kettőstömegű nincs, turbó nincs, meg ugye DPF sem. Nincs minek elromlani, olasz/spanyol importot néznék rozsda szempontból, és kb ennyi. Ft/km szerintem ezzel az egyik legalacsonyabb szám lenne, de ha nagyon mellé lőttem, akkor adj meg néhány plusz szempontot (pl kor), vagy mondj olyan típusokat amik tetszenek ✌️
#4 Tényleg, a Toyota 1.4 dízel is nagyon korrekt darab, már a modernebb közös nyomócsöves viszonylatban. Abból fiatalabbat kap az ember legalább, szerintem is jó vonal ha nem a pár százas kategóriát nézzük.
Fiat 1.3 Multijet is sokkal jobb, mint amilyen a híre, de ott több az apró bosszantó hiba (amik otthon kb ilyen javíthatók is). Szerintem a Saxo/106 már elrohadtak,.de a franciák hátránya a torziós hátsó híd. Micra is volt ilyen 1.5D motorral, abban spirál rugós a hátsó futómű, de a rozsda szintén érinti már eléggé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!