Szerviz utani jartatok mar igy?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na ha erdekel valakit: elhoztuk az autot hogy elvileg kesz, egy gyari mitsubishi geppel kellett szoftvert frissiteni a motorvezerlon. Mikor hivott telefonba azt mondta o ezert nem ker semmit de tudjak rola hogy 40 ezer forintba kerult. Mondom oke. Elmentunk a kocsiert ideadta a kulcsot es kerdezte hogy akkor nem fizetjuk ki azt a 40et? Mondtam neki hogy nem, mert igyis otthagytunk 650et visszakaptuk 2 honap utan hogy ugyanolyan szar, utanna megint le kellett adnunk, masik autot szerezni stb stb..
Na robbant a bomba erre elhordott minket mindenfele patkanynak meg tobbet ne keressuk ezt a muhelyt meg ezt a szamot.
Mondtam neki hogy ne aggodjon nem fog megtortenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"egy gyari mitsubishi geppel kellett szoftvert frissiteni a motorvezerlon"
És most jobb lett, mint volt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem is arra gondoltam, hogy mi legyen a korábbi szerelővel. Tőle tényleg nem lehet megoldást várni ebben az ügyben. Legfeljebb egy telefont ér meg a dolog, hogy tudja hogy a legutóbbi próbálkozással is felsült és legközelebb ne vállaljon ilyen munkát.
De nem is ez a lényeg, hanem, hogy hogyan lehetne megjavítani az autót. Gondolom ez egy dízel és talán nem is túl koros. A 10-esben csak példaképpen írtam 2 specialistát, akik porlasztási képet tudnak nézni az injektorokon illetve meg tudják mérni a szállítottt mennyiséget. De ezzel olyan szempontból kell óvatosnak lenni, hogy ők eleve injektorhibából fognak kiindulni.
Ezért fontos, hogy más ne jöhessen szóba. Pl. olajfogyasztás vagy alacsony kompresszió. Mértek kompressziót az előző műhelyben?
Esetleg az EGR levakolás vagy a hiányzó részecskeszűrő az ok. Pl. a kompjuter félreérti a helyzetet és állandóan regenerálni akarja.
De én nem értek a dízelhez. (És egyesek szerint máshoz sem. :-) )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!