Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault Clio 1.2 8V 1999...

Renault Clio 1.2 8V 1999 alapjárat ingadozás Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

A fent említett járműnek hidegindításnál ingadozik az alapjárata. Pöccre indul, majd kb 2 perc indgadozás után az alapjárat beáll. Hideg időben annyira lemegy a fordulatszám az említett 2 percben, hogy a motor le is fullad. Mióta fennáll ez a probléma a motor teljesítménye is jelentősen csökkent (dombokat nem igazán bírja).

Következők lettek benne cserélve eddig, de egyik sem oldotta meg a problémát:

-Üzemanyagszűrő

-Gyujtógyerta

-Holtpontjeladó

-Fojtószelepház (alapjárati motor)

Valakinek bármi ötlete van ami segíthet ne tartsa magában!



febr. 17. 18:47
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

P.S.

A tömítéseknek jobb békét hagyni, ha nem volt szereléssel megbolygatva a vezérműház meg a szívócsövek felcsatlakozása a motorblokkra. Szétszedés után ezek már tényleg nem tömítenek rendesen, mert rugalmatlanul felveszik a nekik kialakított vájat alakját.


Nem írtam hülyeségeket, mert egy rakás "okleveles szaki" becsődölt a kocsi javításával, én meg autószerelői képzettség nélkül megjavítottam. A kocsi jelenleg 24 éves és a motorja ma is újszerűen teljesít!

febr. 18. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

A kérdező leírásából igencsak súlyos vezérlés és/vagy üzemanyag-ellátási problémára lehet következtetni. Nem fikázni kell egymás javaslatát, hanem mérlegelni a hibalehetőségeket:


1. Erőtlen motor a dombokon? Én injektorkiesésre is bevizsgálnám a rendszert. Nem (csak) mechanikus eltömődésre, hanem tekercsszakadásra - hisz ezt egy pillanat alatt meg lehet mérni egy multiméterrel is. A szabad oxigén felé elszállt lambda jel is elárulhatja a problémát.


2. Mindenképp érdemes az elektromos rendszer működését vizsgálni, tehát a gyújtást elektromosan is végig kell mérni - főleg ha nem vesztett szikrás rendszerű, mert annál erősen kibukik az 50%-os kiesés a négy hengeren.


3. Ezek a gépkocsik viszonylag jól eltűrik a lambda-jel kiesését, mert az alapján csak lassan korrigálnak, de ha tartósan hiányzik a jel, némelyik vezérlő (ECU) elkezd rakoncátlankodni és ezért elgyengül a motor.

febr. 18. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

Lehet hogy egyesek szerint ez OFF komment elkövetésének számít majd, de injektorhiba témájában ez egy korszakalkotó dokumentumfilmes alapmű:

[link]

😆😂

febr. 18. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!