Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akik nem tudják az alapokat...

Akik nem tudják az alapokat sem megcsinálni az autón otthon, azok hogy tudják kifizetni az autó fenntartását?

Figyelt kérdés
Pl. olajcsere, kerékcsere stb. Úgy hogy mindent amit tudtam megcsináltam otthon magamnak és átvertek 50 ezerrel a szerelők, ígyis 250 ezret költöttem egy olcsón fenntartható autóra megvétel után, kínálat tetejéről. 200 ezer ha nem számoljuk az átveréseket. (Szar alkatrészt tettek bele, ami folyamatosan tönkrement) Persze nem számolva az üzemanyagot, átírást, adókat, matricát stb, tehát csak a kocsira ennyit. Ha ezt mindet szerelő csinálta volna, akkor szerintem tuti lett volna 500 ezer, mert mással is átvertek volna. A magyar 200-250 ezres fizetésekkel hogyan tartják fent egyesek az autót, ha nem tudnak semmit megcsinálni otthon?
febr. 14. 21:55
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
100%
#19 Persze, ez tiszta. Csak egyszerűen sokallom a 150 ezres munkadíjat, meg a kiskereskedelmi forgalomban megtalálható alaktrészárhoz képes 100-150 ezer ft felárat. Nekem ez megér egy szombat délutánt, egy heti fizetésem nálam marad.
febr. 15. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
#21 Teljesen jogos. Én is sokallnám. Nekem ennyiket még soha nem számítottak fel. Bár amióta nem Zastava meg Lada Samara van, mindig használt japánokat hajtottam.
febr. 15. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:
100%

1. Azért sokan keresnek ennél jobban


2. Akik nem, azok gyakran a legalapvetőbb karbantartást sem végzik el, mint olajcsere, vagy gumicsere. A műszakin kenőpénzzel átnyomják az autót. Ideig óráig megy. Ha már nagyon nem, akkor beadják a megoldja okosba Pista bácsihoz, aki vagy életre tudja kelteni, vagy nem. Ha nem, akkor vesznek egy új autót "milyen megbízható autót vegyek 500-ból automata váltóval" jeligére. Amivel aztán az egész szopáshullám kezdődik előről.

febr. 15. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 anonim ***** válasza:
100%
#23 Gyönyörűen összefoglaltad.
febr. 15. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:

Kettőstömegű/kuplungcsere pont jó példa... Vagyis ez is az irreálisan magas munkadíjra.


Normál autónál 2 óra se a csere egy műhelyben.


Bár vicces tud még lenni a lengescsillapito is.

Darabja mondjuk 20e a beepites meg 40e... Közben fél óra alatt meg van (1 óra ha közben tart egy recskaszünetet).



Oké, nekik is meg kell valamiből élni de valahol rettenetes lehúzások mennek.

Itt nálunk faluhelyen van egy szerelő, baromi ügyes, gyors és olcsó... Csak sajnos nagyon hosszú a várólista.


Példa: hátsó főtengely szimering elfosta magát télen.

Hát fagyban nem fogok alatta feküdni, váltót, kettestomegut, kuplungot leszedni.

Felhivtam környéken 2 szervizt: mondom szimeringet viszem, mennyibe kerül?

Egyik 70et, másik 100at mondott.

Felhivtam az itteni olcsót, 25ért megcsinalta. Oké várnom kellett rá 3 hetet de addig hasznaltam fatel kocsiját.

febr. 15. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:

Keresek annyit, hogy egy autót fenn tudjak tartani. Havi nettó 700 ezerből kiköhögöm valahogy. :D

Egyébként valóban nagyon lehúzós a legtöbb szerviz, meg kell találni a megfelelő szakembereket.

De ideiglenes állapot, mert vagy teret nyernek az elektromos autók, vagy még jobban megsarcolják az autózást, és marad a tömegközlekedés/home office.

F

márc. 6. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!