Akik nem tudják az alapokat sem megcsinálni az autón otthon, azok hogy tudják kifizetni az autó fenntartását?
a 200-250 ezres fizetésből senki nem tart autót, mert ennyiből nem lehet.
A legtöbben feketén is keresnek mellé, vagy mindenfele kapcsolati/sziveségi vagy ajándékok útján szereznek plusz bevételt.
Az olajcsere tényleg nem nagy tudomány, én is megcsinálom otthon, jó szűrővel, jó olajjal.
Az autózás a hazai fizetésekhez képest luxus. Nem véletlenül néz ki úgy a magyar autóállomány, ahogy, mert még az is hajtja a nagy dízelt aki minimálbért keres.
Én a minimálbér többszörösét keresem, de még így sem tartanék fent autót, ha nem tudnék bármit megcsinálni rajta. Nem azért mert nem telik, hanem azért mert nem ér annyit.
Hogy függ össze, a kereset mértéke az autóhoz értéssel? Egy Michelin csillagos séfnek pl. miért kellene érteni az autóhoz?
250k egy normális autó első szervízére meg kb. teljesen reális, ha becsülettel leszervizeltetsz egy pár milliós kocsit (folyadékok, szűrők, vezérlés stb.). Normális szerelőhöz kell járni és kész.
Egy autó fenntartásában még mindig azok a dolgok viszik el a nahy részét amit "nem csinálni" kell, csak fizetni.
Tankolás, kötelező, adó, utdijak.
Ehhez képest az éves olaj és szűrők cseréje nem nagy pénz még szervizben sem.
Persze ha valaki egy betegágyat vett az locsolhatja rá a pénzt ezerrel, főleg ha nem is tud szerelni.
Legjobb kombo ha az ember egy olcsón fenntartható autót vesz úgy, hogy tud szerelni 😀
Akkor tényleg filléres dolog tud lenni ez a része.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!