Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Skoda fabia 1.3 mpi-n tényleg...

Skoda fabia 1.3 mpi-n tényleg gyerekjáték a hengerfej tömítés csere ? Valoban 1-1.5 óra?

Figyelt kérdés
febr. 3. 23:29
 1/9 anonim ***** válasza:
0%

Meg kevesebb. A szervizekben direkt alkalmaznak par gyereket erre a semmi melora.

Gondolom, azert a kerdes, mert elo akarod kesziteni magad az ennyi meloert ennyit fizetni kezdetu szovegre. Egy muhelyben meg kell fizetned a szakmunkat, a vilagitast, a futest, az adot, a szerszamok bekerulesi arat, mindent. A hozzaallasod degradalo, lenezo. Fogalmad sincs arrol, mennyi es milyen nyulos csavarokat kell kotelezoen kicserelni, mik a meghuzasi nyomatekok. Ha igy allitasz be egy muhelybe, remelem kivagnak a fenebe.

febr. 3. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

1.4 NPI amúgy

Kb 1 óra levenni és 1.5 visszarakni. Meg elviszed síkolni az is idő meg várakozás.

Kell hengerfej, szívó-kipuffogó tömités, termosztátház is gyakran cserés (műanyag f@s) szelepfedél tömités.

Modern motorokhoz képest relatíve könnyű megcsinálni, mert a vezérlést nem kell megbontani.

febr. 3. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
1.4 Mpi
febr. 3. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Értem köszönöm szépen, első emterveztem szervizbe vinni magam csinálnám, csak régi tömítés ki új be
febr. 3. 23:59
 5/9 anonim ***** válasza:
#4 Ez így elsőre jó, csak ha gépműhelyben nem síkoltatod le, akkor hamar ki is fog égni az új tömítés.
febr. 4. 03:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Értem mit takar a hamar? Pár száz km? Köszönöm szépen
febr. 4. 04:18
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem értem ezt a 4 pipás 23:33-as figurát, mi frusztrálja mindig ennyire, hogy ilyen tuskó stílusban válaszol itt mindenkinek.

Komolyan beteg ez az ember.


Élvonalzó+hézagmérővel meg kell mérni a hengerfej síkját, bár ezek rendszerint klingerit tömítéssel vannak, nem érdekes.


Lehet a blokk is deformált, 5-ös.


Írok egy privátot, kérdező.

febr. 4. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

#6 Hamar, hát lehet, hogy nem lesz jó, azért nem ilyen egyszerű. Ritka, hogy csak a tömítés rossz.

A hengerfej és a blokk síklapuságát nem árt ellenőrizni.

A hengerhüvely hajlamos a süllyedésre, akkor hiába az új tömités. A hengerfejet a rossz fagyálló kikezdheti extrém esetben "mintha férgek rágták volna meg a korhadt fát" olyan gödrös.

Ezt egy volt kollégám mondta rá és tényleg úgy néz ki.

A vezérlés, a #2-ben írtam, hogy nem kell megbontani, de a fabiában hidrotőke van a nyomórudak alatt ezeken alapbeállítást kell végezni, különben kitámaszthat a szelep.

Egyszerű, de némi tudást meg rutint igényel.


Ui: Most jutott eszembe. Hasonló kocsimon (motorikusan) skoda favorit, csere hengerfejjel. Nem kis gyakorlattal 4 óra volt kb. 8-kor kezdtem, délben már ketyegett. Udvaron akna/emelő nélkül simán megcsinálható.

febr. 4. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Szolovjov ***** válasza:
Életemben nem síkoltam még egy benzines hengerfejet sem, egyikkel sem volt gond utána. Van olyan hengerfej (pl 1.9-es Pd motorok, amit tilos is síkolni, mert a technológia tiltja). Na nagyon akarja az ember rá lehet dikházni hogy mennyire sík. Egyébként ezt a motort valóban gyorsan lehet hengerfejezni, mivel nem kell vacakolni fent a vezérléssel. Ugyanis OHV motor.
febr. 4. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!